گوگل دیسکاور چیست و چگونه در آن نمایش بگیریم؟
- نویسنده: محسن لشکری
- بازبینی شده توسط: محسن لشکری
- بروزرسانی:
- https://darkoobedu.ir/?p=8437
یکی از سرویس های جذاب این روز های گوگل، گوگل دیسکاور می باشد. اگر شما به دیدن مطالب جدید و اخبار روز دنیا علاقه مند هستید، احتمالا از گوگل دیسکاور خوشتان خواهد آمد. خوبی این سرویس آن است که مطالب و اخبار جدید را بر اساس سرچ ها و موضوعاتی که شما به آن علاقه مندین به شما نمایش می دهد.
لیست مطالب
گوگل دیسکاور چیست؟
گوگل دیسکاور، یک فید محتوای شخصیسازیشده است که بر اساس علایق و فعالیتهای کاربر، محتواهایی از وب و اپلیکیشنهای مختلف را به او پیشنهاد میدهد. این فید در سال ۲۰۱۲ توسط گوگل معرفی شد و در ابتدا فقط در ایالات متحده و کانادا در دسترس بود. در سال ۲۰۱۴، گوگل دیسکاور به سایر کشورهای جهان نیز گسترش یافت.
Google Discover Feed که قبلاً به نام Google Feed شناخته می شد در حقیقت برداشت و گزینش الگوریتم های گوگل از سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام برای پاسخ دهی به نیاز کاربران است. ولی در این بخش کاربر به جای دنبال کردن حسابهای کاربری از رسانههای اجتماعی می تواند فید خبری Discover که متشکل از محتوای وبسایتهای مختلف است را بر اساس علاقه خود بر روی برنامه تلفن همراه مشاهده کند.
بنابراین، هر کسی بر روی صفحه اصلی گوگل در بین برنامه های تلفن همراه خود می تواند یک وبسایت خاص را لایک کرده و حتی آن را با دیگران به اشتراک بگذارد. در این حالت حتی کاربر می تواند فقط به دیدن محتوای فید خبری اکتفا کند و به صورت خودکار مطالب مورد علاقه خود را مشاهده نماید.
محتوای خبری Google Discover بر اساس سابقه جستجوی کاربر، علایق مشخصشده توسط هوش مصنوعی گوگل دسته بندی می شود. بنابراین هرچه بیشتر با Google تعامل داشته باشید، ربات های می توانند عادات و علایق شما را بهتر درک کنند و محتوای مرتبط را در فید Discover به شما نشان دهند. گوگل دیسکاور از اهمیت ویژهای در اکوسیستم جستجوی گوگل برخوردار است. این فید به کاربران کمک میکند تا بدون نیاز به جستجو در وب، محتوای مرتبط با علایق خود را پیدا کنند. گوگل دیسکاور همچنین به ناشران و تولیدکنندگان محتوا کمک میکند تا محتوای خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنند.
بهینه سازی فید Google Discover
به یاد داشته باشید که محتوای گوگل دیسکاور براساس علایق مخاطبان و کاربر تدوین می شود و هیچ ربطی به استفاده از کلمات کلیدی توسط شما برای رتبه بندی محتوا در این بخش وجود ندارد. بنابراین در بهینه سازی محتوای خود در فید Discover باید به درج موارد زیر توجه کنید تا بتوانید در این بخش به راحتی جای بگیرید.
- محتوای مرتبط باعلایق کاربران هدف خود که کیفیت بالایی نیز دارد را منتشر کنید.
- از حداقل یک تصویر برجسته، چشم نواز و با کیفیت استقاده نمایید.
- از داستان های AMP استفاده کنید.
- محتوای خود به صورت تخصصی تدوین کنید ولی در عین حال ساده و قابل فهم برای عموم باشد.
- با مخاطبان خود در بطن محتوا درگیر نمایید.
- نقشه چینش صفحات وب شما باید به گونه ای طراحی شود که گوگل باید صفحات وب شما را در GSC فهرست کند.
- بهترین و کارآمد ترین شیوه های سئو را به طور منظم در تدوین محتواهای مختلف خود دنبال کنید.
الگوریتمهای گوگل دیسکاور
الگوریتمهای گوگل دیسکاور طیف گستردهای از عوامل را در نظر میگیرند تا محتوای مرتبط را به کاربران پیشنهاد دهند. این عوامل عبارتند از:
- سابقه جستجوی کاربر: گوگل دیسکاور سابقه جستجوی کاربر را برای شناسایی موضوعات و موضوعاتی که کاربر به آنها علاقه دارد، بررسی میکند.
- فعالیتهای کاربر در وب: گوگل دیسکاور فعالیتهای کاربر در وب، مانند بازدید از وبسایتها و تعامل با محتوای آنلاین را برای شناسایی موضوعات و موضوعاتی که کاربر به آنها علاقه دارد، بررسی میکند.
- مکان کاربر: گوگل دیسکاور مکان کاربر را برای شناسایی محتوایی که برای کاربر در مکان فعلی او مرتبط است، بررسی میکند.
- دستگاه کاربر: گوگل دیسکاور نوع دستگاه کاربر را برای شناسایی محتوایی که برای دستگاه کاربر بهینه شده است، بررسی میکند.
- تنظیمات کاربر: گوگل دیسکاور تنظیمات کاربر را برای شناسایی محتوایی که مطابق با تنظیمات کاربر است، بررسی میکند.
نحوه تخصیص محتوا بر اساس عوامل مختلف
گوگل دیسکاور برای تخصیص محتوا به کاربران، از الگوریتمهای یادگیری ماشین استفاده میکند. این الگوریتمها با استفاده از دادههای جمعآوریشده از کاربران، نحوه ارتباط کاربران با محتوای مختلف را یاد میگیرند.
به عنوان مثال، اگر یک کاربر سابقه جستجوی زیادی در مورد موضوعات مربوط به فناوری داشته باشد، گوگل دیسکاور محتوای بیشتری از این موضوعات را به این کاربر پیشنهاد میکند. همچنین، اگر یک کاربر اغلب از یک دستگاه تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده کند، گوگل دیسکاور محتوای بیشتری را که برای دستگاه تلفن همراه بهینه شده است، به این کاربر پیشنهاد میکند.
چگونه محتوای خود را وارد گوگل دیسکاور کنیم؟
در طی چند سال گذشته، گوگل در تلاش کرده تا بهترین و مرتبط ترین محتوا مورد نیاز کاربران را برای آنها فراهم نموده و نمایش دهد. به عبارت دیگر پرس و جو یا وارد کردن یک متن کوتاه در موتور جستجوگر می تواند منجر به نمایش یک صفحه ساده با ده ها پیوند آبی می شود.
اما برای نمایش در گوگل دیسکاور شما به راحتی مشاهده می کنید که بخش پرس و جو توسط گوگل از معادله خارج می شده و یک سیستم هوشمند محتوای جدیدی را بر اساس فعالیت و علایق شما پیشنهاد می کند. بنابراین برای فعال سازی گوگل دیسکاور می توان از روشی متفاوت برای یافتن و تجربه محتوا کارآمد با کمترین متن و بیشترین تصاویر جذاب متکی بود.
محتوای با کیفیت بالا، مرتبط و همیشه سبز منتشر کنید
فراموش نکنید که هیچ چیز واقعاً نمی تواند بر یک محتوای درجه یک در جستجوی وب، جستجوی صوتی، رسانه های اجتماعی، و حتی در یک پیمایش آزادانه در فید خبری گوگل دیسکاور غلبه کند. چرا که مردم همیشه به مطالب مرتبط، مفید و برتر علاقه مند می شوند و محتوای درجه یک همواره پاسخ گوی جامعه نیاز کاربران است.
از عنوان های جذاب و قانعکننده استفاده کنید
عنوان محتوای شما باید توجه مخاطبان هدف را جلب کند و در عین حال که کل ایده را در یک خط بیان میکند، باید بتواند علایق آنها را نیز برانگیزد. استفاده از عنوان های جذاب در عین حال که می تواند مخاطب را برای مطالعه محتوا راغب نماید، می تواند پاسخ گوی کلی نیاز یا سوال کاربر نیز باشد.
محتوای همیشه سبز بنویسید
برای مثال، اگر میخواهید به سفر بروید یا همچنان بر روی گوشی یا دستگاه های هوشمند خود به دنبال مناطق گردشگری هستید، فید Google Discover محتوایی را به شما نشان میدهد که با نیاز شما تطابق داشته باشد و در عین حال حداقل یکبار در طی سه ماه پیش منتشر یا ویرایش شده باشد.
فراموش نکنید که تولید محتوای باکیفیت و همیشه سبز همواره برای صفحه وب سایت شما سودآوری خواهد داشت. زیرا آنها همیشه برای افراد مختلف جالب هستند و افرادی که واقعاً محصولات شما را می خرند یا از خدمات شما استفاده می کنند به توضیحات شما و محتوای که منتشر می کنید علاقه نشان می دهند.
بنابراین، هرچه محتوای مفید و باکیفیت بیشتری منتشر کنید، احتمالاً صفحات وب شما در جستجو رتبه بهتری پیدا میکنند و در فید Google Discover بیشتر دیده میشوند.
استفاده از محتوای چند رسانه ای چشم نواز
در دنیای تجارت متخصصان مارکتینگ باور دارند که “مردم با چشمان خود خرید می کنند” و من این فکر تقریباً در تمام زمینه ها صادق است. به خصوص در حوزه بازاریابی محتوا شما می توانید به راحتی مشاهده کنید که مردم عموماً جذب افراد، مکانها، اشیا و محتوای آنلاینی میشوند دارای یک تصویر برجسته، چشم نواز هستند.
میتوانید با استخدام عکاسان حرفهای یا فیلمسازان حرفهای برای نمایش نام تجاری و داستانهایی که در محتوای خود ایجاد میکنید، بازی خود را به سطح بالاتری ببرید. یا می توانید از تصاویر باکیفیت و بدون حق امتیازی که به صورت آنلاین در دسترس است استفاده کنید یا چند عکس را بدون پول نقد خریداری کنید.
following در گوگل دیسکاور چیست؟
following یا دنبال کردن در گوگل دیسکاور یک ویژگی است که به کاربران امکان می دهد وب سایت ها و موضوعات خاصی را دنبال کنند. وقتی یک وب سایت یا موضوع را دنبال می کنید، محتوای مرتبط با آن در فید دیسکاور شما ظاهر می شود. اگر محتوای یک وب سایت یا موضوعی که دنبال می کنید را دوست ندارید، می توانید آن را از فید خود حذف کنید.
وبسایتتان را برای following بهینه کنید
برای بهینه سازی وب سایت خود برای following در گوگل دیسکاور، می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:
• از کلمات کلیدی مرتبط در محتوای خود استفاده کنید:
گوگل دیسکاور از کلمات کلیدی برای شناسایی محتوای مرتبط استفاده می کند. بنابراین، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در محتوای خود می تواند به افزایش احتمال دنبال شدن وب سایت شما توسط کاربران کمک کند.
• محتوای با کیفیت و جذاب تولید کنید:
کاربران بیشتر تمایل دارند وب سایت هایی را دنبال کنند که محتوای با کیفیت و جذاب تولید می کنند. بنابراین، تولید محتوای با کیفیت و جذاب می تواند به افزایش احتمال دنبال شدن وب سایت شما توسط کاربران کمک کند.
• از تصاویر و ویدیوهای جذاب استفاده کنید:
تصاویر و ویدیوهای جذاب می توانند توجه کاربران را جلب کنند و احتمال دنبال شدن وب سایت شما را افزایش دهند.
• از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ وب سایت خود استفاده کنید:
رسانه های اجتماعی می توانند راهی عالی برای تبلیغ وب سایت شما و افزایش آگاهی از آن باشند.
دستورالعمل های feed
دستورالعمل های Feed گوگل دیسکاور مجموعه ای از قوانین و مقرراتی است که ناشران باید هنگام ایجاد محتوای خود برای Feed گوگل دیسکاور رعایت کنند. این دستورالعمل ها به منظور اطمینان از اینکه محتوای Feed گوگل دیسکاور برای همه کاربران مناسب و مفید باشد، تدوین شده اند.
برخی از مهم ترین دستورالعمل های Feed گوگل دیسکاور عبارتند از:
- محتوای شما باید با قوانین و مقررات گوگل مطابقت داشته باشد. این قوانین شامل قوانین ضد تبعیض، قوانین ضد نفرت پراکنی و قوانین مربوط به محتوای کودکان می شود.
- محتوای شما باید برای همه کاربران مناسب باشد. این بدان معناست که محتوای شما نباید حاوی خشونت، محتوای جنسی یا هرگونه محتوای دیگری باشد که ممکن است برای برخی از کاربران ناراحت کننده باشد.
- محتوای شما باید با کیفیت بالا باشد. این بدان معناست که محتوای شما باید از نظر زبانی و فنی صحیح باشد و حاوی اطلاعات دقیق و مفیدی باشد.
- محتوای شما باید مرتبط با علایق کاربران باشد. این بدان معناست که محتوای شما باید با سابقه جستجو و تعامل کاربران با محتوای آنلاین مرتبط باشد.
نقض دستورالعمل های Feed گوگل دیسکاور می تواند منجر به حذف محتوای شما از Feed گوگل دیسکاور شود.
فیدهای متعدد مشخص کنید
در گوگل دیسکاور، میتوانید چندین فید را مشخص کنید تا محتوای مرتبط را از منابع مختلف دریافت کنید. برای مشخص کردن یک فید جدید، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. در مرورگر کروم خود، به صفحه اصلی گوگل دیسکاور بروید.
2. روی دکمه “+” در گوشه بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید.
3. URL وب سایت یا موضوعی را که میخواهید دنبال کنید، وارد کنید.
4. روی دکمه “دنبال کردن” کلیک کنید.
پس از دنبال کردن یک وب سایت یا موضوع، محتوای آن در فید جدید شما ظاهر می شود.
چالشها و محدودیتها دیسکاور چیست؟
گوگل دیسکاور یک ابزار قدرتمند است، اما مانند هر ابزار دیگری، چالشها و محدودیتهایی نیز دارد. برخی از این چالشها و محدودیتها ممکن است بر سر راه محتواسازان و توسعهدهندگان باشد. برای محتواسازان، برخی از چالشها و محدودیتهای گوگل دیسکاور عبارتند از:
• عدم شفافیت الگوریتمها: الگوریتمهای گوگل دیسکاور که محتوای فید را شخصیسازی میکنند، شفاف نیستند. این بدان معناست که محتواسازان نمیتوانند به طور قطع بدانند که چه چیزی باعث میشود محتوای آنها در فید کاربران ظاهر شود.
• رقابت شدید: گوگل دیسکاور با سایر پلتفرمهای پیشنهاد محتوا، مانند فید خبری فیسبوک و فید «برای شما» اینستاگرام، رقابت میکند. این امر میتواند باعث شود که محتواسازان برای اینکه محتوای آنها در فید کاربران ظاهر شود، تلاش بیشتری کنند.
• تغییر الگوریتمها: گوگل دیسکاور به طور مداوم الگوریتمهای خود را تغییر میدهد. این امر میتواند باعث شود که محتوای محتواسازان دیگر در فید کاربران ظاهر شود، حتی اگر محتوای آنها از نظر کیفیت یا مرتبط بودن تغییر نکرده باشد.
چالشها و محدودیتهای توسعهدهندگان
برای توسعهدهندگان، برخی از چالشها و محدودیتهای گوگل دیسکاور عبارتند از:
• عدم دسترسی به دادهها: توسعهدهندگان دسترسی مستقیمی به دادههایی که گوگل دیسکاور برای شخصیسازی فید استفاده میکند، ندارند. این امر میتواند باعث شود که توسعهدهندگان برای ایجاد محصولات و خدمات مبتنی بر گوگل دیسکاور با چالشهایی روبرو شوند.
• عدم پشتیبانی از همه پلتفرمها: گوگل دیسکاور در حال حاضر تنها بر روی مرورگر کروم در دسترس است. این امر میتواند باعث شود که توسعهدهندگان برای ایجاد محصولات و خدمات مبتنی بر گوگل دیسکاور با محدودیتهایی روبرو شوند.
چگونه می توان از گوگل دیسکاور در سرچ کنسول استفاده شود؟
برای دریافت محتوای خود در فید Google Discover باید در مورد جنبه فنی کار مهارت های لازم را کسب نماید. این کار با اطمینان از ایندکس شدن صفحات وب شروع میشود تا محتوای درجه یک و متنوع خود را برای فعال سازی گوگل دیسکاور آماده نمایید. قبل از هر کاری شما باید مطمئن شوید که صفحات وب شما در کنسول جستجوی Google (GSC) فهرست بندی شده است.
در همین راستا محتوای شما باید استانداردهای Google News را داشته باشد و از اصول کاربردی ایندکس کردن صفحات وب شما در GSC و رعایت تمام استانداردهای Google News پشتیبانی کند. از دیگر مهارت هایی که می تواند از گوگل دیسکاور در سرچ کنسول محتوای شما حمایت بیشتری کند شامل موارد زیر است.
- تعاملات قابل لمس، روایت های بصری و انیمیشن های جذاب ایجاد کنید.
- ارائه یک قالب داستانی بصری غنی و قابل استفاده در هنگام انتشار محتوا می تواند به شما کمک زیادی کند.
- استفاده از طیف گسترده ای از گزینه های تبلیغاتی تولید محتوای مناسب با سطح افراد مختلف همچون یادگیری نحوه نواختن پیانو برای مبتدیان می تواند در فید خبری Discover و سرچ کنسول مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کند.
- رسانه بصری خود را تقویت کنید و بر روی تعامل با مخاطب تمرکز کنید.
- محتوای موضوعی و جذابتری ایجاد کنید تا در معرض دید بیشتری قرار گیرید.
- تعداد بازدید از سایت و کلیک را در صفحات مختلف سایت خود افزایش دهید.
- گوگل باید صفحات وب شما را از طریق کنسول جستجو ایندکس کند.
- تجربه کاربری (UX) را در درجه اول قرار دهید.
- مطمئن شوید که صفحات وب شما سریع بار می شوند.
- بهینه سازی برای جستجوی صوتی را تقویت کنید.
- ترافیک خود را در Google Discover Feed از طریق کنسول جستجو ردیابی کنید.
همچنین بخوانید: آموزش سرچ کنسول گوگل (Google Search Console)
نقش E.E.A.T در فعال سازی گوگل دیسکاور
برای جای گیری محتوای شما در گوگل دیسکاور یا سرچ کنسول باید اصول سئو را به صورت جدی در نظر بگیرید. بنابراین در وهله اول سئو جامع را تمرین کنید و به دستورالعملها و خطمشیهای Google پایبند باشید تا محتوای شما برجسته شده و در عین حال برای مخاطبان مناسب و جذاب باشد.
در نتیجه اگر می خواهید یک وب سایت عالی داشته باشید که تجربه کاربری فوق العاده ای را به کاربران و مخاطبان هدف ارائه دهد، باید بر روی تولید محتوای سئو پسند و جالب تمرکز نمایید تا مطمئن شوید که وب سایت و محتوای درجه یک شما در فید خبری Google Discover برای مخاطبان نمایش داده شود.
EEAT مخفف عبارت Expertise, Authoritativeness و Trustworthiness و Experience است که یکی از عواملی حیاتی برای تعیین میزان اعتماد کاربران به یک محتوا یا نویسندگان آن را بیان می کندو در برخی صنایع، نویسنده باید مهارت ها و پیشینه ای برای ارائه اطلاعاتی داشته باشد که مردم بتوانند به آن تکیه کنند.
زیرا سیستمهای خودکار گوگل محتوای سایتهایی را در Discover نشان میدهند که صفحات منفرد زیادی دارند از جهت تجربه، تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن (EEAT) برای بخش عظیمی از کاربران مورد قبول است. کسانی که به دنبال بهبود EAT هستند می توانند به سوالات مشابهی که کاربران در جستجو های اینترنتی خود آنها را مطرح می کنند، به صورت شفاف پاسخ دهند.
هر چند که محتواهای بیان شده در فید خبری برای هر کاربری بسیار متفاوت است اما اصول کلی EAT در تعیین محتوای جذاب و مخاطب پسند مشابه است.
EEAT به گوگل کمک می کند تا محتوای گمراه کننده و گاهی اوقات خطرناک را از فهرست مورد علاقه شما حذف کند. بنابراین در حین تولید محتوا شما باید بدانید در مورد چه چیزی صحبت کنید تا مطمئن شوید که مردم به راحتی به شما اعتماد می کنند و محتواهای تولید شده شما را به عنوان موضوعات مرجع شناسایی می نمایند.
چرا ترافیک دریافتی از دیسکاور در طول زمان تغییر می کند؟
ترافیک دریافتی از گوگل دیسکاور در طول زمان به دلایل مختلفی تغییر می کند. برخی از این دلایل عبارتند از:
• تغییرات در الگوریتم های گوگل دیسکاور: گوگل به طور مداوم الگوریتم های دیسکاور را برای بهبود دقت و مرتبط بودن محتوای پیشنهادی خود به روز می کند. این تغییرات می تواند بر ترافیک دریافتی از دیسکاور تأثیر بگذارد.
• تغییرات در رفتار کاربران: رفتار کاربران در استفاده از دیسکاور نیز می تواند بر ترافیک دریافتی از این سرویس تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر کاربران بیشتر از دیسکاور استفاده کنند، ترافیک دریافتی از این سرویس افزایش می یابد.
• تغییرات در محتوای منتشر شده: محتوای منتشر شده در وب نیز می تواند بر ترافیک دریافتی از گوگل دیسکاور تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر محتوای جدید و جذابی در وب منتشر شود، ترافیک دریافتی از دیسکاور افزایش می یابد.
دوره گوگل دیسکاور آموزشگاه دارکوب
- آشنایی با گوگل دیسکاور
- نحوه عملکرد گوگل دیسکاور
- الگوریتمهای گوگل دیسکاور
- تکنیکهای بهینهسازی محتوا برای گوگل دیسکاور
- ایجاد محتوای جذاب برای گوگل دیسکاور
- نحوه اندازهگیری عملکرد محتوا در گوگل دیسکاور
این دوره توسط مدرسین مجرب و با تجربه آموزشگاه دارکوب تدریس میشود و از منابع آموزشی معتبر استفاده میکند. با شرکت در این دوره، شما میتوانید به صورت کامل با گوگل دیسکاور آشنا شوید و محتوای خود را برای نمایش در این پلتفرم بهینه کنید.
کلام نهایی
ظاهراً بهینهسازی محتوا برای فید خبری Google Discover فراتر از جنبه فنی به کاربردن تکنیک های سئو است که راه یابی به این بخش را برای همه کاربران سخت می کند. با این وجود حضور در این بخش مستلزم ایجاد محتوایی است که ارزش تبلیغاتی و seo بسیار بالا و ارزشمندی داشته باشد.
استفاده از ابزارهای بهینه سازی سئو به شما کمک می کند تا روابط خود را با مشتریان هدف خود تقویت کنید و اطمینان حاصل کنید که تعامل غنی با مخاطبان خود خواهید داشت. با راه اندازی و فعال سازی گوگل دیسکاور اساساً، گوگل راه را برای جستجوی بدون پرس و جو هموار می کند.
سوالات متداول
چگونه در گوگل دیسکاور دیده شوم؟
اگر می خواهید در Google Discover ظاهر شوید، محتوا باید نقطه کانونی هر کاری باشد که انجام می دهید. بنابراین تولید محتوای عالی و با کیفیتی که به سوالاتی خوانندگان می تواند پاسخ مناسب و جذابی ارائه کند می تواند از ارزش بالایی برای الگوریتم های گوگل برخوردار باشد.
در این حالت محتوای عالی به صورت پیشنهاد به کاربران هدف در بستر فید خبری گوگل دیسکاور نمایش داده خواهد شد.
آیا همه محتوا های من می تواند در Discover ظاهر می شود؟
اگر در تولید محتواهای خود از اصول بهینه سازی به صورت بسیار کاربردی استفادهد کرده اید و در این میان توانسته اید توجه بسیاری از کاربران و الگوریتم های گوگل را به سوی خود چلب کنید باید بگوییم که به احتمال زیاد شما موفق به حضور در فید خبری گوگل دیسکاور خواهید شد.
برای حضور در google discover چه کاری باید انجام دهم؟
Discover میتواند محتوایی را در یک لحظه کشف کند و آن را به عنوان یک مطلب جذاب در تیتر های پیشنهادی خود قرار دهد. برای موفقیت در این امر محتوای خود را به موقع ارسال کنید و به موضوعات پرطرفدار یا موضوعات محبوب در حوزه یا صنعت خود بپردازید.
گوگل دیسکاور چیست؟
گوگل دیسکاور یک تجربه تلفن همراه است که به شما امکان می دهد تا محتوایی که به آن نیاز دارید را کشف کنید. در این تجربه متفاوت جستجوی فعال عمدتاً از بین رفته است چرا که سیستم به اندازه کافی درباره علایق شما یاد میگیرد و در همین راستا می تواند برای حفظ جریان محتوای تازهپیشنهاد های جدیدی به شما ارائه دهد.
از بین 800 میلیون کاربر، مخاطبان هدف شما بدون نیاز به تایپ حتی یک کلمه در نوار جستجوی علایق خود را به راحتی دنبال کنند.
دیدگاهتان را بنویسید