کلاس سئو در بهترین آموزشگاه سئو در تهران

  • نویسنده: الهام کرامتی
  • بازبینی شده توسط: محسن لشکری
  • بروزرسانی:
  • https://darkoobedu.ir/?p=6112
کلاس سئو در بهترین آموزشگاه سئو در تهران

یکی از پرطرفدارترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ، سئو و بهینه سازی سایت نام دارد. این شاخه آنقدر پرطرفدار است که بسیاری به اشتباه دیجیتال مارکتینگ را برابر با سئو می دانند.

درآمد بالای متخصصان سئو، باعث شده که بسیاری در هر زمینه کاری به دیجیتال مارکتینگ روی آورده و در پی آموزش سئو و ثبت نام در کلاس سئو باشند. چرا که می دانند پس از دوره آموزشی می توانند وارد بازار کار حرفه ای شده و پروژه های زیادی را انجام دهند. با توجه به اهمیت این موضوع، پیدا کردن آموزشگاه مناسب، یکی از مهم ترین دغدغه های افراد شده است.

دوره سئو آموزشگاه دارکوب

در کلاس سئو آموزشگاه دارکوب که بصورت حضوری و آنلاین برگزار می شود، تمامی نکات و تکنینک های سئو به صورت تئوری و عملی توسط مدرسان حرفه ای در این زمینه آموزش داده میشود. پس از گذراندن کلاس سئو آموزشگاه دارکوب مدرک فنی و حرفه ای به دانش آموزان ارائه خواهد شد که میتوانند برای ایجاد رزومه کاری و یا حتی مهاجرت از آن بهره ببرند.

 

 

ویژگی های دوره سئو آموزشگاه دارکوب

  1. کلاس آنلاین، حضوری و یا پکیج آموزشی

    یکی از نگرانی های افراد برای ثبت نام در کلاس سئو، نحوه برگزاری کلاس و شرکت در آن است. آموزشگاه دارکوب به سه شکل دوره های خود را برگزار میکند.

    دوره های آموزش سئو حضوری برای افرادی که ترجیح می دهند در کلاس به صورت فیزیکی حضور داشته باشند، بسیار مناسب است.

    همچنین در دوره آموزش آنلاین سئو بستر هایی برای آموزش آنلاین به صورت نرم افزار وجود دارد که فرد در زمان مقرر در بستر آن نرم افزار آنلاین شده و با سایر افراد و استاد به یادگیری مفاهیم می پردازد. در واقع آموزش سئو به صورت آنلاین برای افرادی  که تمایلی به تردد زیاد در سطح شهر و همچنین تحمل ترافیک را ندارند و همچنین برای افرادی که در شهری زندگی میکنند که دوره های مناسب برگزار نمی شود، مناسب است. 

    روش سومی هم برای یادگیری سئو وجود دارد و آن خرید پکیج های آماده و یا فیلم آموزش سئو است. در این روش فرد پکیج آموزشی مورد نظر خود را خریداری می کند. سپس در زمانی که خود برای آموزش بهتر می داند، به دیدن ویدیو های آموزشی مشغول می شود. 

  2. دوره پروژه محور، نقطه طلایی آموزش

    سعی کنید همواره برای یادگیری مفاهیم کاربردی و عملی، در دوره هایی شرکت کنید که آموزش به صورت پروژه محور برگزار می شود.

    بزرگترین مزیت دوره های سئو آموزشگاه دارکوب ، این است که فرد از همان ابتدا با یک پروژه واقعی آشنا می شود و با مشکلات آن دست و پنجه نرم می کند. در واقع فرد بعد از اتمام دوره های آموزشی، به راحتی می تواند وارد بازار کار شده و بدون نگرانی از مشکلات پیش آمده، پروژه گرفته و کسب درآمد داشته باشد.

  3. مدرک فنی حرفه ای در زمینه سئو

    بهترین آموزشگاه سئو آموزشگاهی است که به شما مدرک معتبر ارائه دهد. در واقع مدرک معتبر مدرکی است که قابل ترجمه برای اسناد مهاجرت بوده و دارای ارزش بین المللی باشد.

    دریافت مدرک فنی و حرفه‌ ای به منزله این است که شما در آینده در صورت امکان دریافت پروژه در سازمان ها و ارگان های دولتی می توانید مدرک خود را ارائه دهید. چرا که برای بسیاری از پروژه های بزرگ که برای سازمان های دولتی و بعضاً نیمه دولتی می باشد، فرد کارشناس و متخصص لازم است که مدرک اتمام دوره خود را ارائه دهد.

    همچنین مدرک فنی و حرفه ای سئو می تواند در آینده در صورتی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را داشته باشید ترجمه شده و در لیست مدارک شما برای مهاجرت قرار گیرد. 

  4. استخدام به عنوان کاراموز سئو

    پس از به پایان رساندن دوره آموزش سئو در آموزشگاه دارکوب میتوانید به عنوان کاراموز در شرکت دارکوب مشغول به کار شوید. و بعد از اینکه دوره کاراموزی را گذراندید به عنوان یک کارشناس سئو استخدام شوید.

  5. دسترسی دائمی به منابع دوره و پرسش پاسخ با مدرس

    درآموزشگاه دارکوب هنگام برگزاری دوره ها به صورت مجازی وحضوری کلاس ضبط خواهد شد و فیلم آن در پنل کاربری دانش اموزان به صورت دائمی در دسترس خواهد بود.

    همچنین دانش اموزان میتوانند در پنل کاربری خود تمام سوالاتشان را از مدرس دوره بپرسند و پاسخ آن را دریافت کنند.

آموزشگاه دارکوب

سرفصل های دوره سئو 

تکنیک هایی که در آموزشگاه دارکوب تدریس میشود عبارت اند از:

  1. مقدمات آشنایی با سئو
  2. آشنایی با ابزارهای سئو
  3. گوگل ادز
  4. فاکتور های سئو داخلی
  5. آموزش تولید محتوا سئو شده
  6. دسته بندی ها و برچسب
  7. تحقیق کلمات کلیدی
  8. نوشتن عنوان با رعایت اصول سئو
  9. مدل پیلار کلاستر و مزایا و معایب آن
  10. شناخت کامل گوگل سرچ کنسول و بررسی کامل سایت
  11. استراتژی سئو خارجی
  12. لینک سازی و راه های مختلف گرفتن بک لینک
  13. راه اندازی کمپین لینک بیلدینگ
  14. معیار های ساخت لینک
  15. آشنایی با DA، PA و اسپم اسکور
  16. انکر تکست و تاثیر آن در سئو
  17. پروفایل بک لینک طبیعی چیست
  18. آشنایی کامل الگوریتم های گوگل
  19. بازاریابی محتوا
  20. دستورالعمل های گوگل برای وب مستران
  21. واژه نامه سئو
  22. حل نمونه سوالات برای آمادگی آزمون فنی و حرفه ای

مقدمه ای بر آموزش سئو

متاسفانه بازار آموزش غیر اصولی سئو و بهینه سازی سایت بسیار داغ است. بسیاری از اساتید تصور می کنند با گذاشتن اسم های سنگین و استفاده از سرفصل های پیچیده می توانند دوره آموزشی خود را بسیار متفاوت از دیگران به نمایش بگذارند. سپس همین دوره ها را به چندین برابر قیمت برگزار کرده، ولی نتیجه کار ضعیف باشد. در حالی که واقعا اینگونه نیست. تمامی علوم می توانند با زبان ساده ارائه شوند، اما در مفهوم کلی، پربار و کاربردی باشند.

پس نکته اولی که برای انتخاب یک دوره باید در نظر داشته باشید، آموزش سئو به زبان ساده است. خیلی از افراد در کلاس های به ظاهر حرفه ای شرکت می کنند، اما در همان ابتدا کار به خاطر مواجه شدن با واژه های سنگین، تصور می کنند که فاقد استعداد کافی برای یادگیری سئو هستند. این در حالی است که آموزش سئو حرفه ای نیازی به ظاهرسازی ندارد. بلکه باید مرحله به مرحله فرد را با لایه های کار آشنا کرد.

نکات حیاتی در انتخاب یک دوره سئو حرفه ای

اکنون بد نیست که درباره چند نکته مهم و حیاتی در زمینه انتخاب کلاس سئو صحبت کنیم. در ابتدا پیشنهاد می کنیم که با چند کارشناس سئو درباره شغل، نوع پروژه، انتظارات کارفرما و تسک هایی که یک کارشناس سئو باید آنها را بلد باشد، صحبت کنید. گاهی فرد صرفا تصور می کند که سئو یک کار تک بعدی است و فقط وظیفه سئو سایت حرفه ای را برعهده دارد. اما زمانی که وارد این شغل می شود، متوجه می شود که انجام یک پروژه دارای لایه های زیادی است. پس پیشنهاد می کنیم که قبل از ثبت نام در کلاس سئو، نگاه کلی به این رشته و آینده کاری آن داشته باشید.

زمانی که شما در یک دوره آموزش پیشرفته سئو ثبت نام می کنید، نباید به دنبال پاسخی برای سوال “آموزش سئو چیست” باشید. در واقع این وظیفه شماست که قبل از شروع هر دوره ای، درباره سرفصل های آن تحقیق کرده باشید و نقشه راه آن را بدانید. پس لطفا با ذهنی باز و روشن پس از انجام تحقیق درباره همه ابعاد دوره جامع سئو، وارد این مسیر پر تلاطم و البته هیجان انگیز شوید.

سوالاتی مانند “کلاس سئو چیست” آغازی برای ورود به یک بخش از دنیای دیجیتال مارکتینگ است. استاد این دوره قرار نیست برای این سوال شما پاسخی داشته باشد. دلیل ثبت نام شما در یک دوره، باید پاسخ قاطعی به این سبک از سوالات باشد. بهترین دوره آموزش سئو باید به آموزش شما به عنوان یک کارشناس و سپس تبدیل شما به یک متخصص سئو و بهینه سازی سایت را داشته باشد.

دیگر آموزشگاه های سئو در تهران

  1. آموزشگاه آریا تهران

    این آموزشگاه ابتدا در کویت و تهران فعالیت خود را آغاز کرد. این تیم حدود 10 سال تجربه در حوزه اینترنت و کسب و کارهای آنلاین دارند و خدماتی مثل سئو سایت ، طراحی سایت ، طراحی گرافیکی ، پشتیبانی سایت و … را ارائه می دهد.

    شماره تماس: 02166931857

  2. سئو 24

    سئو ۲۴ متعلق به مجموعه وب سایت های وب ۲۴ است که در زمینه طراحی سایت, سئو و بهینه سازی سایت,  بازاریابی اینترنتی و طراحی نرم افزار های تحت وب فعالیت می کند. سئو24 یکی از مجموعه وب سایت های این شرکت است که در زمینه آموزش سئو و بهینه سازی سایت فعالیت می کند.

    شماره تماس: 02186086864

  3. مجتمع فنی تهران

    مجتمع فنی تهران در سال ۱۳۵۸ با آموزش دوره های الکترونیک، الکتروتکنیک، الکترومکانیک، تعمیر رادیو و تلویزیون سیاه و سفید و رنگی و برق صنعتی توسط دکتر سعید سعادت فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف، فعالیت آموزشی خود را شروع کرد.

    این موسسه دارای مجوز از طرف سازمان فنی و حرفه ای است و در حال حاضر با برخورداری از چندین مرکز آموزشی در سطح کشور و ده ها پروژه آموزشی و پژوهشی در حوزه IT و کامپیوتر در بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه می دهد.

    شماره تماس: 021622090001

مفاهیم ضروری در دوره های آموزشی سئو

برای شروع دوره آموزشی لازم است که با ابتدایی ترین مفاهیم سئو آشنا شوید. هر چه دوره ادامه پیدا کند، مطالب آموزشی کاربردی تر و گاهی سنگین تر می شود. ما در اینجا به بررسی مهم ترین سرفصل های آموزشی سئو خواهیم پرداخت. ترتیب موضوعات انتخاب شده الزاما نباید به همین شکل باشد. اما بر اساس تجربه، این فرمت آموزشی می تواند برای تازه واردان به دنیای سئو کاملا مفهوم و کاربردی باشد.

انواع محتوا و اثر آن بر سئوی سایت

یکی از مولفه‌های مهم بر سئوی سایت محتوای مناسب می باشد. شاید این جمله را شنیده اید که می گویند محتوا پادشاه است. در واقع این بدان معنی است که برای نتیجه گرفتن در سئو لازم است که به تولید محتوا به صورت استاندارد بپردازیم. محتوای گفته شده در این بخش الزاما محتوای متنی نیست. چرا که محتوای تصویری و محتوای ویدیویی می تواند بر سئوی سایت اثرگذار باشند. این مهم است که شما بتوانید یک محتوای متنی مناسب برای وب سایت خود تولید کنید. در کنار آن باید تا حد زیادی بر اثرات محتوای ویدیویی و صوتی روی سایت خود آگاه بوده و از آن به نحو احسن استفاده نمایید.

برای تولید محتوای متنی که اثر بسیار زیادی بر سئو سایت دارد، مولفه های بسیار زیادی وجود دارد که باید آنها را دانسته و به آن عمل کنید. لذا دوره آموزش سئو سایتی را انتخاب کنید که بتواند شما را در زمینه تولید محتوای متنی نه تنها به یک کارشناس، بلکه به یک متخصص خبره تبدیل نماید. در آینده زمانی که شما با پروژه‌های زیادی مواجه می شوید، نیاز به نوشتن نخواهید داشت، بلکه این کار را به نویسندگان این زمینه که در این حوزه به آنان کپی رایتر گفته می شود خواهید سپرد. اما این مهم است که شما بتوانید محتوا را بررسی کرده و اصول سئو محتوا را بر آن اعمال نمایید.

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید در واقع فرایند سئو سایت بر اساس رعایت ضوابط و قوانین گوگل می باشد. گوگل برای رتبه بندی هر سایت قوانینی را وضع کرده است. در واقع پایبند بودن به این اصول و رفع مشکلات احتمالی می‌تواند بر سئو سایت شما اثربخشی بالایی داشته باشد. اگر فرد برای بهبود سایت خود و بهینه سازی آن بر اساس ضوابط و قوانین گوگل عمل نماید، می توان گفت که فرامین سئو کلاه سفید را انجام داده است.

سئو کلاه سفید، سئو اصولی نامیده می‌شود. یعنی روش های تمیز و مناسب که مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد. در این آموزش ها لازم است که فرد برای آموزش بهتر و درک بیشتر ضوابط گوگل، با انواع الگوریتم ها آشنا شده و بعد فرآیند هایی را که متناسب و موازی با این الگوریتم ها می باشد، روی سایت خود اعمال نماید.

سئو کلاه سیاه چیست؟

در مقابل سئو کلاه سفید، راهکارهایی وجود دارد که مطابق با ضوابط گوگل نیست. اما می تواند در زمان بسیار کوتاهی نتایج به ظاهر مثبتی را بر روی سئو سایت داشته باشد. به این روش سئو، کلاه سیاه می گوییم. در واقع سئو کلاه سیاه، روش غیر قانونی برای بهبود نتایج رتبه بندی سایت می باشد.

فرد باید بداند که الگوریتم های گوگل چیست و گوگل بر روی چه مطالبی حساسیت بالایی را به خرج میدهد. لذا سراغ سئو کلاه سیاه نرود. چرا که ممکن است در زمان کوتاه این روش ها اثرات مثبتی روی سایت داشته باشد، اما در نهایت در زمان نه چندان دور گوگل موضوع را متوجه شده و سایت را جریمه می‌کند. معمولاً جریمه این است که سایت از جستجوی گوگل به صورت کامل حذف می شود.

به عنوان کسی که قصد دارید وارد دنیای سئو سایت شوید، بد نیست که بدانید گاهی بسیاری از افراد با اعلام هزینه های پایین برای هر پروژه، سئو کلاه سیاه را مبنایی برای بهینه سازی سایت قرار می دهند. اما شما قرار است تبدیل به متخصص و حرفه ای در این زمینه شوید. لذا از همین ابتدا سعی کنید روش های اصولی سئو کلاه سفید را یاد گرفته و هیچ وقت به سراغ سئو کلاه سیاه نروید.

سئو داخلی سایت چیست؟

برای بهبود وضعیت سایت در موتور جستجو گوگل بر اساس کلمات کلیدی مرتبط، راهکارهای زیادی وجود دارد. یکی از مهمترین این موارد، سئو داخل سایت می باشد. در واقع سئو داخلی سایت به این معنا است که خطا های برنامه نویسی در سایت برطرف شود. همچنین مواردی که گوگل به عنوان الگوریتم های دارای اهمیت بر سئو داخلی سایت را مشخص کرده، رعایت شده و تمامی این موارد مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین بد نیست که بدانید دسته بندی موضوعی، تولید محتوای یونیک و تخصصی نیز می‌تواند روی سئو داخلی سایت شما بسیار اثرگذار باشد. پس مباحث سئو داخلی سایت را با دقت بسیار بالا یاد گرفته و سعی کنید تمامی موارد را در پروژه های خود رعایت کنید.

طراحی سایت به صورت سئوبیس

یکی از مواردی که در طراحی سایت باید مورد بررسی قرار گیرد که اتفاقا دارای اهمیت بسیار زیادی است، طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو بیس بوده که متاسفانه برخی از طراحان به این موضوع تسلط ندارند. همین موضوع است که باعث می‌شود یک سایت به راحتی در بخش سئو داخلی سایت موفق باشد. اما برخی از سایت ‌ها که به صورت عمده از قالب های آماده وردپرس که به صورت غیر اصولی کد نویسی شده اند، در بخش سئو داخلی وب سایت نتایج مناسبی را دریافت نکنند. در دوره های آموزش طراحی وب آموزشگاه دارکوب، به همه این موارد پرداخته و فرد طراح به تمامی سطوح سئو در بخش طراحی آشنا خواهد شد.

مفهوم سئو خارجی سایت

سئو خارج سایت نیز در کنار سئو داخلی سایت، دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. یک سایت از نظر گوگل زمانی در شرایط مناسب قرار دارد که نه تنها سئو داخلی سایت مناسبی داشته باشد؛ بلکه تعامل مناسبی با سایت های دیگر نیز داشته باشد. در واقع سایت های دیگر باید در برخی از بخش های محتوا مخصوصا کلمات کلیدی، به سایت مدنظر ما لینک دهند. اما این موضوع وارد بحث گسترد‌ه تری می ‌شود که یک بخش آن کلاه سفید و یک بخش آن سئو کلاه سیاه بوده که باید به صورت بسیار دقیق به آن بپردازید.

ما در این مبحث با دو عبارت مواجه می شویم. مورد اول بک لینک سازی است و مورد دوم نوشتن رپورتاژ. بد نیست که هر کدام از این موارد را به صورت مختصر باهم بررسی کنیم. چرا که هر کدام از موارد گفته شده نیاز به آموزش بسیار زیادی دارد تا فرد بتواند به صورت حرفه ای از هر کدام از این موارد در جایگاه مناسب و صحیح خود استفاده نماید.

بک لینک سازی چیست؟

بک لینک سازی در واقع فرایندی است که سایت های دیگر برای شما انجام می دهند. گاهی شما محتوایی را در سایت خود درج می نمایید. در محتوا شما می‌توانید به سایر صفحه های داخلی سایت اینک دهید. گاهی نیاز است که به سایت های خارجی هم لینک دهید. لینک دادن در محتوا به سایر وب سایت های خارجی، بک لینک سازی نامیده می شود. این موضوع برای گوگل دارای ارزش و اهمیت بسیار بالایی است که سایر سایت ها در محتوای خود به موضوعاتی برخورد کنند که برای آشنایی بیشتر مخاطبان خود را به سایت شما راهنمایی کنند. همین امر باعث بالا رفتن ترافیک سایت شما خواهد شد. در واقع زمانی بک لینک سازی مناسب است که در زیر مجموعه سئو کلاه سفید قرار می گیرد.

اما همیشه موضوع به این سادگی ها نیست. گاهی بعضی از سایت ها با دریافت مبلغ شروع به ساخت بک لینک برای یک سایت می کنند. در این شرایط اگر موضوع از حالت استاندارد خارج شود، گوگل این موضوع را متوجه شده و سایت را جریمه می کند. در واقع خرید بک لینک به تعداد بالا در سایت هایی که صرفاً جهت بک لینک بک سازی ایجاد شده اند، در زیر مجموعه سئو کلاه سیاه قرار می گیرد. لذا به عنوان یک کارشناس باید به تمامی این موارد تسلط کافی داشته باشید.

مفهوم رپورتاژ در سئو سایت

رپورتاژ نیز در زیرمجموعه بک لینک سازی قرار دارد. اما بر اساس اصول و قواعد گوگل پیش می‌رود. در واقع شما محتوایی را با عنوان رپورتاژ در اختیار سایت های پربازدید مانند سایت های خبرگزاری قرار می دهید. این سایت ها محتوای شما را در سایت خود قرار داده و کلمات کلیدی را به سایت شما لینک می دهند. همین موضوع باعث ورود افراد بسیار زیادی به وب سایت شما خواهد شد. در این شرایط نه تنها بک لینک ها به سئو سایت شما کمک می کند، بلکه بالا رفتن ترافیک روی سایت نیز می تواند به بهبود وضعیت سایت شما در رتبه بندی گوگل کمک شایانی نماید. اما توجه داشته باشید که سئو سایت و اساس رپورتاژ، قواعد خود را دارد. پس حتماً دوره های مربوط به این سرفصل را جدی گرفته و در پی یادگیری تمام نکات آن باشید.

آشنایی با مفهوم سئو تکنیکال

سئو تکنیکال در واقع بررسی فنی سایت است، به نحوی که گوگل بتواند آن را بر اساس کلمات کلیدی در جستجوی گوگل در صفحه اول بالا آورد. ابزارهایی برای این مورد توسط گوگل ارائه شده است. یکی از این ابزارها پلاگین yoast می باشد. الزاماً قرار نیست فرد برای رعایت سئو تکنیکال از این پلاگین استفاده نماید. اما یکی از مقدماتی ترین مواردی که شما باید با آن کار کرده و روش‌های بهبود سایت با آن را یاد بگیرید، پلاگین یا افزونه یوست است.

مولفه های بسیار زیادی برای سئو تکنیکال معرفی شده است. برای مثال بررسی سرعت سایت، نداشتن لینک های خراب و یا لینک های شکسته، نداشتن صفحات تکراری و همچنین استفاده از خزنده های مناسب در سایت می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی سئو تکنیکال سایت شما داشته باشند. در بخش سئو تکنیکال کارشناس با الفاظ جدید آشنا می شود. مانند ssl در بخش امنیت سایت که کار آن تبدیل http به https است. همچنین مفاهیمی مانند سایت مپ وجود دارد که در واقع مانند نقشه راه یک سایت است که به گوگل آن را نشان می دهد. پس در بخش سئو تکنیکال، موارد سنگین تر، کاربردی تر و تخصصی تر می شود.

درپایان

قطعاً الان به این فکر می کنید که در چه آموزشگاهی ثبت نام کنیم که همه ویژگی های لازم را به صورت همزمان داشته باشد. اما نگران نباشید. شرکت دارکوب با سابقه بیش از ۲۰ سال کار در زمینه سئو و طراحی سایت این مشکل را حل کرده است.

آموزشگاه دارکوب برگزار کننده دوره های پروژه محور به صورت آنلاین و حضوری و همچنین پکیج می باشد. همچنین مدرک رسمی فنی و حرفه ‌ای را نیز به شما ارائه می‌دهد. پس دیگر نیاز نیست نگران همه موارد باشید. چرا که شرکت دارکوب مشکلات را به صورت یکجا حل کرده و راه حلی ساده برای تمام نیاز های شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور می تونم کمک کنم؟
مشاوره آنلاین