آموزشگاه طراحی سایت و سئو در سعادت آباد تهران

  • نویسنده: راضیه محمودی فرد
  • بازبینی شده توسط: داود قربانی
  • بروزرسانی:
  • https://darkoobedu.ir/?p=5028
آموزشگاه طراحی سایت و سئو در سعادت آباد تهران

امروزه کسب و کارها به اهمیت فروش اینترنتی و مزایای آن پی برده‌اند و می‌دانند که با وب سایت می‌توانند در سریع ترین زمان به بیش ترین مشتری دسترسی داشته باشند برا همین جامعه مشاغل اینترنتی روز به روز در حال گسترش است.

از طرفی کسب و کارها برای طراحی رابط کاربری در دنیای اینترنت به طراحان وب نیازمندن پس ضرورت وجود طراحان وب نیز اهمیت می‌یابد. سعادت آباد به خاطر اینکه مرکز تجمع انواع سازمان‌ها، شرکت‌های کوچک و بزرگ، مراکز تجاری، تفریحی و … است، یکی از قطب های تجاری قدرتمند در تهران محسوب می‌شود با آموزش طراحی سایت در سعادت آباد این فرصت را برای خود به وجود می‌آورید تا با شرکت‌های زیادی همکاری کنید.

اگر طراحی سایت را یاد بگیرید هیچ وقت بیکار نمی‌مانید چون همیشه نیاز به ایجاد وب سایت‌های جدید وجود دارد این حرفه طوریه که در هر کجایه دنیا که باشید می‌توانید کار کنید و هیچ محدودیت مکانی و زمانی برای شما وجود ندارد.

از طرفی می‌توانید ایده‌های خود را اجرا کنید و روی پروژه‌های شخصی خود سرمایه‌ گذاری کنید در ادامه با ما همراه باشید تا با آموزشگاه طراحی سایت و سئو دارکوب واقع در سعادت آباد تهران بیش‌تر آشنا شوید.

آموزشگاه دارکوب

 

ویژگی‌های آموزشگاه طراحی سایت در سعادت آباد تهران

آموزشگاه سعادت آباد تهران کامل‌ترین دوره‌های طراحی وب را متناسب با نیاز کاربران و بازار کار، به صورت عملی و در محیطی کاملا حرفه‌ای برگزار می‌کند. مدرسین آموزشگاه سعادت آباد تهران از متخصصین و طراحان حرفه‌ایی هستند که می‌توانند تجربیات خود را در زمینه طراحی و سئو سایت در اختیار شاگردان خود قرار دهند.

کلاس‌های آموزش طراحی سایت به صورت غیر حضوری و حضوری برگزار می‌شود که این یک فرصت مناسب برای حضور افراد علاقه‌مند ساکن در این منطقه است؛ چون با مدرسین به طور مستقیم در ارتباط هستند، زودتر یاد می‌گیرند و می‌توانند سوالات و مشکلات خود را از ایشان بپرسند.

همچنین یک پنل کاربری به هر دانش آموز اختصاص داده می‌شه و در صورت نیاز شرکت، از میان دانش آموختگان ممتاز، کار آموز و درصورت صلاحیت کافی نیروی کار، جذب می‌نماید.

 

خدمات آموزشی آموزشگاه طراحی سایت سعادت آباد

دارکوب یکی از شرکت های طراحی سایت در سعادت آباد تهران است که فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نموده و تا کنون تجربه زیادی در طراحی و بهینه سازی سایت‌ها به صورت حرفه‌ای و اصولی داشته است.

این شرکت به منظور انتقال تجربیات خود اقدام به تاسیس آموزشگاه طراحی سایت و سئو در سعادت آباد تهران نموده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌ها و خدمات این آموزشگاه آشنا شوید.

خدمات آموزش طراحی سایت در آموزشگاه دارکوب به شرح زیر است:

 

آموزش HTML – CSS bootstrap

اولین قدم برای یادگیری طراحی سایت آموزش HTML است. برای یادگیری زبانHTML  پیش نیازی خاصی لازم ندارید و تنها آشنایی مقدماتی با کامپیوتر و اینترنت، برای شروع یادگیری HTML کافی است.

بعد از آموزش HTML، باید با آموزش CSS شروع کرد. یادگیری CSS پایه و اساس آموزش طراحی سایت است. آموزش CSS و HTML پیچیدگی خاصی ندارد و تنها با تکرار و تمرین می‌توانید ظرف مدت سه ماه یک سایت را طراحی کنید.

پس از آموزش html و آموزش css به سراغ آموزش بوت استرپ می‌رویم بوت استرپ یکی از فریم ورک های HTML،CSS  و جاوا اسکریپت است که برای طراحی سایت‌های موبایلی و ریسپانسیو نمودن آن‌ها است. طراحی سایت با بوت استرپ بسیار ساده است و کافی است نحوه کد زنی در آن را یاد بگیرید. در این دوره شما با روش طراحی سایت ریسپانسیو، روشی که سایت یا صفحات وب نسبت به دستگاه کاربر چون گوشی تلفن هوشمند،آی پد، لب تاپ، انواع مانیتور کامپیوتر خانگی و تلویزیون ها واکنش نشان داده و خود را بر مبنای اندازه صفحه و اسکرین نمایش می دهند آشنا می شوید.

آموزشگاه دارکوب دو روش را برای آموزش ,html آموزش css و آموزش بوت استرپت پیش روی شما قرار داده است:

  • اولین روش این است که فیلم‌های آموزشی پروژه محور را در سایت آموزشگاه تهیه کنید و خودتان یادگیری را شروع کنید.
  • دومین روش این است که در دوره های آموزشی که به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود شرکت کنید.

شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از این دو روش را انتخاب نمایید.

 

آموزش طراحی قالب وردپرس

برای طراحی یک قالب وردپرسی باید به موارد مختلفی مسلط باشید در آموزشگاه دارکوب تمامی موارد مورد نیاز رو فراخواهید گرفت. با منوها، افزونه ها، پنل تنظیمات وردپرس و جدید ترین روش ها و شیوه های طراحی سایت آشنا خواهید شد. در پایان طراحی و ساخت انواع سایت های فروشگاهی، شخصی، شرکتی و… را بطور حرفه ای خواهید آموخت.

 آموزش سی اس اس و آموزش اچ تی ام ال پیش نیاز آموزش وردپرس است. ابتدا دوره CSS و HTML را بگذرونید سپس آموزش وردپرس را شروع کنید.  یادگیری وردپرس کار سختی نیست و تنها به علاقه، تمرین و پشتکار  نیاز دارد.

 

آموزش PHP و Mysql

Php یک زبان انعطاف پذیر، قدرتمند و پر کاربرد است. یادگیری آن آسان و کار با آن راحت است. متن باز بودن php مزیت بزرگی در زمان یادگیری و توسعه پروژه است.

Php چون مقیاس پذیر است به واسطه فریم ورک ها و CMS هایی مانند وردپرس، جوملا، دروپال و غیره در 80 درصد وب سایت ها به کار برده می‌شود. و در سایت و اپلیکیشن های بزرگی چون: گوگل، فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام، تلگرام و لینکدین به کار رفته است.

MySQL  به سهولت قابل استفاده است و اغلب با زبان برنامه نویسی PHP به کار می رود. چون منحنی یادگیری آن ملایم است، نیازی به استخدام یک برنامه نویس ماهر برای مدیریت پایگاه داده خود ندارید.

دوره آموزش PHP و MYSQL علاوه بر آنکه به صورت حضوری و غیر حضوری در شرکت طراحی سایت دارکوب برگذار می‌شود فایل آموزش php هم در اختیار کاربران قرار داده شده.  شما پس از گذراندن این دوره می‌توانید وب سایت شخصی خود را طراحی کرده و یادگیری کار با فریم ورک های مطرح PHP مانند لاراول را آغاز نمایید.

در این دوره آموزشی می توانیم یک سایت استاتیک با افزودن قابلیت هایی همچون ثبت نام در سایت، ورود به بخش کاربری، ارتباط با دیتابیس و غیره طراحی نماییم.

 

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

سوالی که خیلی از افراد می پرسند این است که چرا باید سئو یاد بگیریم؟ پس از انکه سایتی را طراحی نمودید حالا نیاز دارید که اون سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کنید آموزش سئو از این جهت دارای اهمیت است که شما با انجام عملیات سئو می‌توانید تعداد بازدید از سایت خود را افزایش دهید و درآمد بیش‌تری کسب کنید.

با آموزش سئو یاد می‌گیرید که چه کارهایی انجام دهید تا سایت شما همیشه در صفحه اول موتورهای جستجو باشد. شاید با مطالعه مقاله ها و فیلم های آموزشی موجود در اینترنت بتوانید دانش خود را در مورد سئو افزایش دهید اما این ها به تنهایی کافی نیست شما حتما باید از یک کارشناس و متخصص سئو که در این حوزه فعالیت و تجربه دارد کمک بگیرید.

 شرکت طراحی سایت و سئو سعادت آباد تا کنون خدمات زیادی را در زمینه سئو سایت به مشاغل ارائه نموده است. نمونه کارهای شرکت دارکوب نشان از سابقه درخشان آن در حوزه دیجیتال مارکتینگ دارد. تمام مهارت ها و اصول به روز مربوط به سئو را مطابق با اخرین استانداردها به شما آموزش می‌دهد.

اگر علاقمندان به آموزش سئو  هستید می‌توانید، به این آموزشگاه مراجعه کنید. آموزشگاه دارکوب متشکل از تیم های سئو کار و متخصصین سئو است. که سال‌ها در زمینه سئو سایت فعالیت دارند. اگر هم صاحبان مشاغل هستید می‌توانید برای استفاده از خدمات این شرکت و یا مشاوره رایگان از راه های ارتباطی موجود در سایت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

آموزش طراحی اپ موبایل با React Native

زبان برنامه نویسی ری اکت نیتیو یکی از زبان‌های برنامه نویسی اپلیکیشن است که مبتنی بر جاوا اسکریپت است و در توسعه برخی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌ها مانند اینستاگرام، فیسبوک و اسکایپ به کار برده شده است.

React Native یکی از بهترین فریمورک‌های آسان و منعطف موبایل است. با ری اکت نیتیو یک برنامه فقط یک بار کدنویسی می‌شود سپس همان برنامه قابلیت اجرا شدن روی هردو سیستم عامل اندروید و iOS را دارد. برنامه‌نویسان با این زبان می‌توانند کدهای خوانا و انعطاف‌پذیری بنویسند که قابل دست‌کاری نباشند. ری اکت نیتیو خطاها را راحت تر پیدا می‌کنه اگر برنامه نویس با خطایی روبه رو شود سیستم دقیقاً به او می‌گوید که چه خطایی رخ داده، خطا در کدام خط کد قرار دارد و چگونه می‌تواند آن را اصلاح کند.

امروزه اپلیکیشن‌ها به خاطر خدماتی که در حوزه‌های مختلف سلامت، آموزش، بازاریابی، بانکداری، ارتباطات اجتماعی و … ارائه می‌کنند در بین مردم محبوب و پرکاربرد هستند یکی از مهم ترین دلایل یادگیری برنامه نویسی اپلیکیشن‌ها هم همین خدماتی است که ارائه می‌کنند. دوم نیاز به اپلیکیشن های مختلف برای پاسخگویی به نیازهایی هست که وجود دارد. بنابرین هر کسی که روی آموزش طراحی اپ موبایل سرمایه گذاری کند و در این زمینه تسلط پیدا کند می تواند به درآمد خوبی برسد.

بر اساس پیش‌بینی‌هایی که در سایتstatista.com  آمده‌، جهان دیجیتال بابت دانلود برنامه‌ها یا تبلیغات اپلیکیشن‌ها تا سال 2023 میلادی، 9935 میلیارد دلار مبادله‌ی ارزی خواهد داشت. استیو جابز، مارک زاکربرگ،‌ بیل گیتس و خیلی دیگر از بزرگان تکنولوژی و صنعت، یادگیری برنامه نویسی را توصیه کردن و آن ‌را یکی از واجبات زندگی در دنیای امروزه دانسته‌اند.


پیش نیاز استفاده از پلتفرم React Native چیست؟

  • آموزش HTML و آموزش CSS
  • دانش اولیه ReactJS.
  • NodeJ باید در سیستم شما نصب شود

آموزش  JavaScript & jQuery & Ajax

جاوا اسکریپت یکی از معروف ترین زبان های برنامه نویسی دنیاست آموزش جاوا اسکریپت آسان است و برای راه اندازی پیش نیاز خاصی نیاز ندارد این زبان توسط همه مرورگرها پشتیبانی می‌شود. و در توسعه‌ی وب (vue.js ,Angular ,React)، در سمت سرور، موبایل، کامپیوتر خانگی، بازی ها، اینترنت اشیاء، رباتیک، دنیای مجازی و … استفاده می‌شود.

با شرکت در کلاس‌های طراحی سایت و سئو سعادت آباد در طی دوره آموزش جاوا اسکریپت از ۰ تا ۱۰۰ اسکریپت نویسی را فراخواهید گرفت و می توانید به صفحاتی که طراحی کرده اید با افکت های زیبا و متحرک روح تازه ای ببخشید.

با یادگیری جاوا اسکریپت می‌توانید به عنوان توسعه دهنده وب سایت، سمت کاربر (front-end) یا Node  سمت سرور مشغول به کار شوید.

 

سایر آموزش های شرکت طراحی سایت سعادت آباد

  • آموزش طراحی سایت ریسپانسیو
  • آموزش طراحی قالب جوملا
  • آموزش فتوشاپ
  • آموزش اینستاگرام

 

 هزینه آموزش طراحی سایت در سعادت آباد تهران

هزینه کلاس آموزش طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی داره مثلا یکی از این عوامل نوع آموزشی است که شما انتخاب می‌کنید، می‌خواهید برنامه‌نویسی را آموزش ببینید یا فقط آموزش سیستم مدیریت محتوا. هر کدام از دوره‌ها هزینه مختص به خود را دارد و بسته به نوع آموزشی که شما انتخاب می‌کنید قیمت هم متغییر است.

تعدادی از موسسات آموزش طراحی سایت هستند که در زمینه طراحی سایت فعالیت ندارند و فقط کارشان آموزش مباحث طراحی سایت هست و با تبلیغات فقط به فکر جذب علاقه‌مندان و سرمایه او هستند و در ازای هزینه ای که دریافت می کنند مباحث بسیار پیش پا افتاده ای را به آن‌ها آموزش می دهند.

اما آموزشگاه طراحی سایت و سئو سعادت آباد تهران در کنار تولید وب سایت، قالب سایت و پرتال، دوره‌های آموزشی در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌کند. در کل خط مش دارکوب ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

برای مطلع شدن از جزئیات دقیق قیمت کلاس‌های طراحی سایت و تخفیفات آموزشگاه به سایت آموزشگاه دارکوب مراجعه کنید.

 

مزیت طراحی سایت در سعادت آباد تهران

شرکت دارکوب علاوه بر آموزش، سفارش طراحی سایت را هم قبول می‌کنه شما می‌توانید با ایجاد یک سایت برای کسب‌وکار خود حرفه خود را در فضای مجازی به انواع کسب و کارها، مشاغل مختلف و مشتریان در این منطقه معرفی کنید و میزان فروش آنلاین خود را افزایش دهید.

یکی از مزیت‌های انتخاب شرکت طراحی سایت در منطقه خود این است که شرکت در محله شما حضور دارد و در دسترس است یعنی علاوه بر آنکه به صورت غیرحضوری و با ایمیل می توانید با شرکت در ارتباط باشید می‌توانید به صورت حضوری هم مراجعه کنید و مشاوره بگیرید. از طرفی شرکت محلی هم با منطقه آشنایی داره و هم از رفتار مصرف کنندگان و مشتریان آگاه است و بهتر می‌تواند در جذب مشتری به شما کمک کند. 

همچنین به کار شما ارزش و اهمیت بیش‌تری می‌دهد و احتمال اینکه از نظر هزینه طراحی سایت با شما راه بیاد بیش‌تره و ممکنه تخفیفاتی هم برایتان در نظر بگیرد. از مزیت های طراحی سایت در محله سعادت آباد تهران برای افرادی که دارای حرفه یا شغلی در این منطقه هستند این است که کاربران محلی پس از جستجوی اینترنتی تشویق به بازدید حضوری از محل کسب و کارها می‌شوند. 

 

کلام آخر

آموزشگاه دارکوب زیر نظر شرکت دارکوب فعالیت دارد و کلاس های طراحی سایت، در محیطی آرام و حرفه ای زیر نظر بهترین اساتید همراه با اعطای مدرک معتبر داخلی و مدرک فنی حرفه ای طراحی سایت برگزار می‌شود. با مراجعه به سایت آموزشگاه دارکوب می توانید از خدمات، فیلم ها و دوره های آموزشی این سایت بهره مند شوید.

دارکوب یک شرکت خدمات سئو و طراحی سایت است که خدمات کاملی رو در مورد طراحی سایت و آموزش آن ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور می تونم کمک کنم؟
مشاوره آنلاین