مدرک بین المللی وردپرس از کجا بگیریم

  • نویسنده : ملیکا مافی
  • بروزرسانی :
  • آدرس کوتاه این صفحه : https://darkoobedu.ir/?p=6131
مدرک بین المللی وردپرس از کجا بگیریم

اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وردپرس هستید، یا حتی فقط قصد دارید تا وب سایت خود را توسعه دهید، ممکن است تا به داشتن مدرک بین المللی وردپرس نیز علاقه مند باشید، داشتن این مدرک به شما این امکان را میدهد تا رزومه قوی تری داشته باشید و همچنین به هنگام دریافت این مدرک، اطلاعات بیشتر و جامعتری در رابطه با آموزش وردپرس و آموزش طراحی وب سایت یادبگیرید. شرکت دارکوب بع شما کمک میکند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن مدرک بین المللی وردپرس را دریافت نماید.

مراحل دریافت مدرک بین المللی وردپرس + مزایای آن

در این پست، ابتدا به سرعت به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا واقعاً برای شروع کار به هر نوع گواهینامه وردپرس نیاز دارید یا خیر. سپس، به شما خواهیم گفت که برای دریافت مدرک بین المللی وردپرس چه سرفصل هایی رو باید یادگرفت و از چه آموزشگاهی میتوان این مدرک را دریافت کرد.

آیا به عنوان طراح سایت وردپرس و یا تئسعه دهنده وردپرس به مدرک نیاز داریم؟

اگر به دنبال موقعیت شغلی طراح و یا توسعه دهنده وردپرس باشیم این سوال برایمان پیش میآید که آیا برای توسعه دهنده وردپرس نیاز به گواهینامه وردپرس دارید؟ و چه کسی شما را گواهی می دهد؟ لازم است بدانید که حتما نیازی به مدرک بین المللی نیست و شما بدون مدرک هم میتوانید شروع به فعالیت کنید اما نکته ایی که وجود دارد، با داشتن مدرک بین المللی شما میتوانید فرصت های شغلی بهتری را قبول کنید. 
این گواهینامه ها راه ساختارمندتری را ارائه می دهند تا اطمینان حاصل شود که شما از تمام  نکات وردپرس مطلع هستید. علاوه بر این، با وجود مدرک طراحی سایت میتوانید رزومه قوی تری داشته باشید. 

برای دریافت مدرک بین المللی وردپرس می‌توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

۱. دریافت مدرک از طریق شرکت وردپرس: شرکت وردپرس یک برنامه مدرک‌دهی برای توسعه‌دهندگان وب ارائه می‌دهد. برای دریافت این مدرک باید دوره آموزشی وردپرس را گذرانده و آزمون مدرک‌دهی وردپرس را با موفقیت پاس کرده و حداقل ۸۰ درصد امتیاز را کسب کنید. که ابن مورد برای کاربران ایرانی کمی سخت و پیچیده است.

۲. دریافت مدرک از طریق سازمان‌های معتبر آموزشی: بسیاری از سازمان‌های آموزشی معتبر و مراکز آموزشی از جمله آموزشگاه دارکوب، دوره‌هایی برای آموزش آنلاین وردپرس ارائه می‌دهند که به پایان آنها مدرک بین المللی وردپرس صادر می‌شود. شما میتوانید جهت دریافت مدرک از شرکت دارکوب با این شرکت در ارتباط باشید.

دوره دریافت مدرک بین المللی وردپرس

انواع مختلفی از گواهینامه بین المللی وردپرس وجود دارد که شما میتوانید با شرکت در دوره آموزشی وردپرس در آموزشگاه دارکوب سعادت آباد و پس از گذراردن دوره مدرک را دریافت کنید.
گواهینامه برتر وردپرس ما از دوره های آموزشی WP می آیند و به صورت آنلاین و حضوری به شما آموزش داده میشود. شما در دوره دریافت مدرک باید موارد زیر را در آموزشگاه دارکوب به خوبی یادگیرید و بگذرانید:

مدرک بین المللی وردپرس

آموزشگاه طراحی سایت در سعادت آباد

سهولت استفاده یکی از بهترین چیزها در مورد وردپرس است که آن را به محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان تبدیل می کند.
یادگیری وردپرس به زمان و هزینه زیادی نیاز ندارد. شما می توانید با شرکت در دوره آموزشی وردپرس دارکوب پس از گذراندن دوره و دریافت مدرک به راحتی در بهترین شرکت شروع به کار نماید.

با توجه به اینکه دنیای وردپرس همواره در حال تغییر و رشد است، بهترین دوره وردپرس به صورت آنلاین ممکن است با گذر زمان تغییر کند (آپدیت شود). شما میتوانید در آموزشگاه طراحی وب سایت سعادت آباد، دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس به همراه دریافت مدرک بین المللی را هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری یادبگیرید. شرکت دارکوب از سال 1381 در زمینه خدمات طراحی و بهینه سازی وب سایت ها فعالیت دارد. شما میتوانید از هرجای کشور و یا خارج از کشور به صورت آنلاین در این دوره ها شرکت کنید. همچنین لازم است بدانید که در آموزشگاه دارکوب، دوره های { طراحی سایت و سئو } را به صورت حضوری و آنلاین و از طریق فیلم های آموزشی آموزش داده میشود.

گواهینامه های وردپرس

انواع مختلفی از گواهینامه بین المللی وردپرس وجود دارد که شما میتوانید با شرکت در دوره آموزشی وردپرس در آموزشگاه دارکوب سعادت آباد و پس از گذراردن دوره مدرک را دریافت کنید. گواهینامه برتر وردپرس از دوره های آموزشی WordPress می آیند و به صورت آنلاین و حضوری به شما آموزش داده میشود.

دوره دریافت مدرک وردپرس مدیریتی

در دوره جامع وردپرس، نحوه مدیریت سریع، تغییر و ایمن سازی وب سایت وردپرس خود را در یک کلاس به صورت حضوری و یا آنلاین تحت مجربترین اساتید یاد خواهید گرفت. در این دوره آموزشی، تجربه، مهارت و اعتماد به نفس لازم برای مدیریت حرفه ای وردپرس را به دست خواهید آورد. چه چیزهایی در این دوره یادمیگیریم:

  • تمام اصول اولیه اجرای یک سایت وردپرس
  • تنظیمات مدیریت
  • تنظیمات داشبورد
  • بهینه سازی صفحه سئو
  • تنظیمات روی صفحه
  • تنظیمات در پست
  • تنظیمات گزینه تم
  • سفارشی سازی هدر و پاورقی
  • منوهای سفارشی
  • نوارهای کناری
  • ابزارک ها
  • پلاگین ها
  • سفارشی کردن سایت خود با Child Themes و CSS سفارشی
  • تغییر ساختار صفحه
  • تغییر طرح بندی سایت با PHP و HTML.
  • به روز رسانی و امنیت، ایمن نگه داشتن سایت و داده های آن
  • نصب پایگاه داده
  • ایجاد شبکه ای از سایت ها با وردپرس Multisite
  • محتوای چند رسانه ای در سایت
  • یادگیری اصول اولیه سئو سایت وردپرس
  • و …

چرا وردپرس را یاد بگیریم؟

تا به اینجا به شما گفتیم که چگونه میتوان مدرک بین المللی فنی و حرفه ای وردپرس را دریافت کرد حال لازم است تا کمی بیشتر با وردپرس آشنا شویم. وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای متن باز جهان است. این یک روش فانتزی برای گفتن است که به شما امکان می دهد هر نوع وب سایتی ایجاد کنید.
وردپرس قدرت بیش از 43 درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت را دارد. هزاران فرصت شغلی در سراسر جهان ایجاد می کند و میلیون ها وب سایت با استفاده از وردپرس درآمد کسب می کنند.
جدا از فرصت‌های اقتصادی، وردپرس افراد را قادر می‌سازد تا داستان‌ها، ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند، جوامعی بسازند و کارهای عالی انجام دهند.
برای کسب و کارهای کوچک ایده آل است که حضور آنلاین خود را داشته باشند، در عین حال برای وبلاگ نویسان به اندازه کافی مقرون به صرفه است تا اولین وبلاگ خود را راه اندازی کنند.
وردپرس همچنین محبوب ترین پلتفرم تجارت الکترونیک به نام WooCommerce را تامین می کند. میلیون ها فروشگاه اینترنتی کوچک و بزرگ از آن استفاده می کنند. می توانید از وردپرس برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین (بدون نوشتن هیچ کدی) استفاده کنید.
با تعداد زیادی افزونه و تم، وردپرس به راحتی قابل گسترش است و به شما امکان می دهد هر نوع وب سایتی را قابل تصور کنید. که در دوره جامع وردپرس به طور کامل تمامی این موارد را یاد خواهید گرفت.

مدرک بین المللی وردپرس

برای یادگیری وردپرس به چه چیزهایی نیاز دارم؟

یادگیری وردپرس آسان است تا زمانی که بخواهید هر روز چند ساعت برای یادگیری وقت بگذارید. سپس پس از اتمام دوره مدرک بین المللی فنی و حرفه ای وردپرس را از آموزشگاه دارکوب سعادت آباد دریافت نماید. شما به مهارت های جستجوی بسیار ابتدایی (یعنی دانستن نحوه استفاده از موتورهای جستجو مانند گوگل) و توانایی پیروی از دستورالعمل ها نیاز دارید.

برای کدنویسی یک وب سایت نیازی به دانستن HTML یا سایر زبان های برنامه نویسی ندارید. یادگیری آنها در آینده مفید خواهد بود، اما برای ایجاد یک وب سایت با استفاده از وردپرس به عنوان مبتدی به آنها نیازی ندارید.

اکثر کاربران وردپرس مهارت کدنویسی یا برنامه نویسی ندارند و سال هاست که از وردپرس استفاده می کنند. اما اگر شما کد نویسی زبا های html و css و php را بلد باشید میتوانید شخصی متخص تر باشید و همچنین میتوانید راحتتر مدرک دریافت نماید.

چگونه یادگیری توسعه وردپرس را شروع کنم؟

بسیاری از کاربران مبتدی ما اغلب به کاربران سطح متوسط و پیشرفته فارغ التحصیل می شوند. آنها از ما برای یادگیری نحوه کدنویسی راه حل های خود راهنمایی می خواهند.
وردپرس عمدتاً به زبان برنامه نویسی PHP همراه با HTML، CSS و جاوا اسکریپت نوشته شده است. توصیه می کنیم با HTML و CSS شروع کنید و سپس به سراغ PHP و جاوا اسکریپت بروید.
هنگامی که کمی از این زبان ها را یاد گرفتید، می توانید یاد بگیرید که چگونه پلاگین ها و تم های سفارشی وردپرس خود را از ابتدا کدنویسی کنید.
با استفاده از گوگل و منابع رایگان موجود می توانید همه این موارد را به صورت رایگان یاد بگیرید. با این حال، وب سایت هایی وجود دارند که دوره های آموزشی حرفه ای را در زمینه های مختلف توسعه وردپرس ارائه می دهند.

آموزش ساخت قالب وردپرس

این امکان سفارشی سازی عملکرد سایت منحصر به فرد برای آن تم را فراهم می کند. این اجازه می دهد تا تغییرات سریعی در طراحی بصری و طرح بندی یک سایت وردپرسی ایجاد کنید. این نیاز به یک صاحب سایت معمولی وردپرس را برای یادگیری CSS، HTML و PHP برای داشتن یک وب سایت عالی برطرف می کند.

آموزش ساخت افزونه وردپرس و پلاگین نویسی وردپرس

یکی از دلایل اصلی محبوبیت وردپرس، منبع باز بودن آن است. بیش از 50000 افزونه برای این سیستم مدیریت محتوا (CMS) که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، توسعه یافته است. با این حال، ممکن است تعجب کنید که چگونه افزونه وردپرس خود را ایجاد کنید.

خوشبختانه وردپرس این فرآیند را آسان می کند. مقداری دانش کدنویسی مورد نیاز خواهد بود، اما یادگیری نحوه ایجاد یک پلاگین اولیه برای وب سایت خود خیلی سخت نیست. این، در میان چیزهای دیگر، به شما امکان می دهد تا عملکرد بیشتری به محتوای خود اضافه کنید. وردپرس یکی از بزرگترین بازارها برای توسعه دهندگان است. این بدان معناست که منابع زیادی برای کمک به توسعه افزونه‌ها برای CMS پیدا خواهید کرد.

علاوه بر این، پتانسیل درآمد برای افزونه های وردپرس نیز بسیار بالا است. در حالی که کمبود رقابت وجود ندارد، اگر راه حل جدید یا بهتری برای یک مشکل رایج دارید، می توانید به سرعت افزونه مورد استفاده خود را در هزاران سایت پیدا کنید. در واقع، بیشتر افزونه‌هایی که برای دانلود در دسترس هستند، در ابتدا برای کمک به حل یک مشکل توسعه داده شدند.

آموزش html

HTML زبانی است که اکثر وب سایت ها با آن نوشته می شوند . HTML برای ایجاد صفحات و کاربردی کردن آنها استفاده می شود. کدی که برای جذاب کردن آنها از نظر بصری استفاده می شود به عنوان CSS شناخته می شود و ما در آموزش بعدی روی آن تمرکز خواهیم کرد. در حال حاضر، به جای طراحی، بر آموزش ساختن به شما تمرکز خواهیم کرد . HTML اولین بار توسط تیم برنرز لی، رابرت کالیو و دیگران در سال 1989 ایجاد شد . مخفف عبارت Hyper Text Markup Language است.

فرامتن به این معنی است که سند حاوی پیوندهایی است که به خواننده اجازه می دهد به مکان های دیگر سند یا به طور کلی به یک سند دیگر بپرد. آخرین نسخه با نام HTML5 شناخته می شود. زبان نشانه گذاری راهی است که رایانه ها با یکدیگر صحبت می کنند تا نحوه پردازش و ارائه متن را کنترل کنند. برای انجام این کار HTML از دو چیز استفاده می کند: برچسب ها و ویژگی ها.

آموزش css

CSS مخفف “Cascading Style Sheet” است. یک زبان طراحی ساده است که برای ساده کردن فرآیند ارائه صفحات وب طراحی شده است. یادگیری CSS برای افراد حرفه‌ای و دریافت مدرک بین المللی ضروری است

آموزش php

PHP یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد که در طول سال ها به طور فزاینده ای سریع و قدرتمند شده است. یادگیری PHP  یک گزینه عالی برای هر توسعه دهنده وب تبدیل می کند. در دوره دریافت مدرک وردپرس، شما با مفاهیم اساسی برنامه نویسی PHP کار خواهید کرد و مهارت های لازم برای توسعه برنامه ها در PHP را به دست خواهید آورد.

سخن پایانی

در این مقاله به طور جامع و کامل گفتیم که چگونه میتوان مدرک بین المللی فنی و حرفه ای وردپرس را دریافت کرد و همچنین در ادامه گفتیم که چرا باید وردپرس را یادبگیریم و داشتن مدک چه مزایایی دارد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا برای ثبت نام در دوره با شرکت و آموزشگاه دارکوب در ارتباط باشید.

سوالات متداول

+هزینه دریافت مدرک بین المللی وردپرس چقدر است؟

هزینه دوره دریافت مدرک بین المللی وردپرس به حضوری بودن و یا آنلاین بودن آن بستگی دارد. همچنین به تعداد ساعات در هفته و … بستگی دارد پس توصیه میکنم با مشاوران ما تماس حاصل نماید تا از قیمت دقیق مطلع شوید.

+ مدرک بین المللی وردپرس از کجا بگیریم؟

پس از شرکت در دوره آموزش وردپرس دارکوب میتوانید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت کنید.