مدرک فنی حرفه ای طراحی وب سایت

  • نویسنده: الهام کرامتی
  • بازبینی شده توسط: داود قربانی
  • بروزرسانی:
  • https://darkoobedu.ir/?p=6191
مدرک فنی حرفه ای طراحی وب سایت

در گذشته افراد تصور می کردند که شغل آینده شان بستگی به این دارد که در دانشگاه چه رشته ای را می خوانند. اما امروزه می بینیم که افراد بعد از اتمام دوره تحصیل در دانشگاه، در خیلی از مواقع اقدام به تغییر شغل و حرفه می‌کنند. در واقع این افراد در تلاش هستند که با آموزش های جدید، وارد دنیای تازه ای از کسب و کار شوند. هر فردی برای ورود به یک دنیای جدید و انتخاب شغل آینده خود موارد زیادی را مد نظر قرار می دهد. ایده آل هر فرد برای آینده خود کاملاً متفاوت است.

مثلا بعضی از افراد در دوره طراحی سایت و سئو شرکت می کنند. چرا که تمایل دارند نوع استخدام آنها کمی متفاوت با سایر مشاغل باشد. بسیاری از افراد تمایل دارند که بتوانند به صورت پروژه ای مشغول به کار شوند؛ یعنی خود را از قید و بندهای قوانین کاری و استخدامی در شرکت ها رها کرده و به صورت آزاد و مستقل به کسب درآمد بپردازند. در واقع چنین افرادی مشاغلی را انتخاب می کنند که امکان انجام آن به صورت فریلنسری برای آنها ایجاد شده باشد.

شاید به همین دلیل است که آموزشگاه های بسیار زیادی در پی برگزاری دوره های آموزشی مختلف در زمینه مشاغلی که امکان فعالیت به صورت فریلنسری دارند بوده و در این زمینه نیز مشغول به کار می باشند. آموزشگاه دارکوب یکی از بهترین آموزشگاه های طراحی و سئو سایت در غرب تهران است. این آموزشگاه دوره های بسیار متنوعی را مانند آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته را برگزار کرده و تمامی دوره ها به صورت پروژه محور می باشد. در تمامی این دوره ها از اساتید حرفه ای استفاده شده است. چرا که آموزش توسط استادی که دارای رزومه بسیار قوی و کارهای اجرایی متعددی است، می تواند بر آینده کاری یک هنرجو اثرگذاری بسیار زیادی داشته باشد.

مدرک فنی حرفه ای طراحی وب سایت

چرا آموزشگاه دارکوب انتخاب مناسبی است؟

یکی از مهمترین دلایلی که افراد شرکت در دوره های آموزشگاه دارکوب را انتخاب می کنند، دریافت مدرک معتبر است. چرا که آموزشگاه دارکوب با اعطای مدرک فنی حرفه‌ای برنامه نویسی، باعث می شود که فرد با خیال آسوده نسبت به کسب درآمد در آینده اقدام به شرکت در دوره ها نماید. لازم است بدانید که گرفتن مدرک معتبر می تواند ضامن دریافت پروژه هایی در سطح بالا و همچنین استخدام در شرکتهای معتبر باشد.

ما در این مقاله قصد داریم درباره مراحل آموزش طراحی سایت با شما صحبت کنیم و همچنین با هم بررسی کنیم که چرا دریافت مدرک معتبر طراحی سایت و  سئو و بهینه سازی وب سایت دارای اهمیت می باشد. سپس به زمینه های کاری طراحان وب سایت بپردازیم. چرا که علم بر مراحل آموزش و همچنین بازار کاری پس از اتمام دوره می تواند بر تصمیم گیری افراد بسیار موثر باشد. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.

نقشه راه برای آموزش طراحی وب سایت

برای ورود به دنیای طراحان وب سایت راه های زیادی وجود دارد. اما استانداردترین روش آن این است که از پایه ای ترین زبان برنامه نویسی شروع کنید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. سپس وارد زبان جدیدی در مرحله بالاتر شده و به کسب مهارت و تجربه بپردازید. ما در ادامه سعی می کنیم مراحل یادگیری طراحی سایت را از آموزش html تا جاوا اسکریپت به ترتیب برای شما توضیح دهیم.

آموزش html

زبان برنامه نویسی html یک زبان برنامه نویسی بسیار پایه ای می باشد که برای شروع به دنیای طراحی وب سایت لازم است آن را یاد بگیرید. آموزش html در واقعی آموزش در بستر اینترنت و وب می باشد. شما هر خط کدی که می نویسید، نتیجه آن را روی مرورگر می توانید مشاهده نمایید. همین موضوع باعث می شود که در همین ابتدای راه، مدام آزمون و خطا کنید و نتیجه کار خود را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.

شاید زبان html در نظر بسیاری از افرادی که زبان بسیار ساده و پیش پا افتاده باشد؛ در حالی که اگر آن را یاد نگیرید در آینده و در مراحل بعد به مشکل برخورد خواهید کرد. زبان html آنقدر مهم است که در طراحی سایت، روشی برای تبدیل مدل های های فتوشاپ به کدهای html وجود دارد. در واقع طراح، ظاهر سایت را با فتوشاپ طراحی کرده و برنامه نویس قادر خواهد بود آن را از حالت گرافیکی به حالت کد نویسی و اجرایی تبدیل کند. پس آموزش html را تحت هیچ شرایطی ساده در نظر نگرفته و به راحتی از کنار آن گذر نکنید.

آموزش css

آموزش html برای ورود به دنیای طراحی وب سایت لازم است؛ اما کافی نیست. در واقع آموزش css است که به شما می آموزد چگونه با کد ها به طراحی و کدنویسی خود رنگ و روح ببخشید. باید بدانید که تمام زیبایی ها و افکت هایی که در طراحی در بخش html به آن نگاه می کنید، توسط سی ‌اس ‌اس ایجاد شده است. پس بعد از یادگیری html لازم است کد نویسی به روش سی اس را نیز یاد بگیرید.

زبان برنامه نویسی php

دنیای طراحی وب سایت با زبان php یک دنیای بسیار گسترده است؛ چرا که شما می توانید بعد از یادگیری زبان php و گذراندن دوره های آن به طراحی وب سایت با زبان php به صورت کاملاً مستقل بپردازید. همچنین می توانید به صورت کاملاً حرفه ‌ای روی طراحی سایت با وردپرس کار کنید. چرا که سی ام اس وردپرس بر پایه زبان php نوشته شده است. پس در واقع آموزش php می تواند به شما کمک کند که وارد دنیای جدیدی از کسب و کار شوید. دنیایی که شما می توانید همزمان به صورت مستقل پروژه های طراحی با زبان php دریافت کرده و در کنار آن قادر خواهید بود که وارد دنیای وردپرس کاران شوید. پس می توان نتیجه گرفت که با یادگیری php شما نگرانی بابت کسب درآمد و دریافت پروژه نخواهید داشت. در واقع پس از اتمام دوره شما می توانید با چند پروژه تمامی هزینه هایی که برای آموزش پرداخت کرده اید را مجددا کسب نمایید.

دنیای بی کران وردپرس

در چند سال اخیر در بحث آموزش طراحی وب سایت، آموزش وردپرس جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. بسیاری از افراد به دلیل اینکه بسیاری از کارفرمایان تمایل دارند که وب سایت آنان با زبان وردپرس طراحی شود؛ تمایل دارند که وارد این بخش از دنیای طراحی وب سایت شوند. در واقع کسی که به طراحی وردپرس مسلط باشد، نگرانی بابت استخدام و یا انجام کار به صورت فریلنسری را نخواهد داشت. در نظر داشته باشید که یک وب سایت در کنار طراحی، نیاز به توسعه نیز دارد. پس یکی از زمینه های کاری در بازار کار وردپرس، توسعه و گسترش وب سایت است که پروژه های زیادی برای این موضوع وجود دارد.

بد نیست در مورد وردپرس به صورت گسترده تر صحبت کنیم. وردپرس صرفاً یک قالب آماده نیست. بعضی از افراد تصور می کنند که با یادگیری نصب وردپرس بر روی یک هاست و اتصال آن به دامنه، قادر خواهند بود یک سایت را طراحی کنند. بعد از آن، دسته دیگری از افراد وجود دارند که تصور می کنند با نصب یک قالب آماده روی هسته وردپرس و کمی تغییر روی پوسته، توانایی تبدیل شدن به یک طراح وب سایت را دارند. متاسفانه گروه سوم هم گروه هستند که تصور آنان از سایت های وردپرسی، نصب پلاگین است. در حالی که وردپرس چیزی در ورای این تعاریف می باشد.

بهتر است از همین الان نگرش خود را نسبت به طراحی سایت وردپرسی اصلاح نمایید. وردپرس تنها نصب پوسته و هسته نیست. در واقع برای اضافه کردن امکانات به یک سایت، الزاما نیاز به نصب پلاگین نیست. یک طراح حرفه ای می داند که برای اضافه کردن هرگونه امکانات به وب سایت، لازم است که وارد کدها شود. خط به خط با php کد بنویسد و همه انتظارات کارفرما را اجرایی کند. پس اگر به دنبال تبدیل شدن به یک طراح وردپرس حرفه ای هستید، سعی کنید به صورت استاندارد دوره ها را یاد گرفته و برای آموزش wordpress به شکل استاندارد زمان صرف کنید.

منابع درآمد طراحان وردپرس

چنین طراحان کاربلدی در وردپرس، در آینده می توانند به طراحی انواع قالب های وردپرس، فارسی سازی قالب های زبان انگلیسی و همچنین راست چین کردن آنها بپردازند. فروش قالب برای یک فردی که به زبان برنامه نویسی php مسلط است، می تواند منبع درآمد مناسبی باشد. همچنین بر اساس تجربه می توانند مشغول به نوشتن انواع پلاگین‌ها شود. آیا نوشتن پلاگین هم می تواند منبع درآمد باشد؟

نوشتن پلاگین دنیای خاص خود را دارد. بعضی از طراحان ترجیح می دهند که بسیاری از نیازهای که طراحان تازه کار نیاز دارند، در قالب پلاگین اجرایی کنند و به آنها بفروشند. بعضی هم تمایل دارند که پلاگین های قدیمی را اصلاح نمایند تا عملکرد بهتری روی سایت داشته باشند. توجه داشته باشید که یک طراح حرفه ای به دنبال نصب پلاگین نیست. اما بسیاری از کسانی که خود را طراح می نامند، بدون پلاگین، کاری از پیش نمی برند. به همین دلیل شما از هنر و مهارت خود می توانید برای بالا بردن سطح درآمد خود بهره ببرید.

تمام این موارد همگی منابع مناسب درآمد برای طراحان وردپرسی است که آموزش php خود را نیز تمام کرده و تبدیل به یک طراح حرفه ای شده اند. اگر تمایل دارید در دنیای وردپرس کاران مشغول به کار شوید، پیشنهاد می‌کنیم بالاترین سطح کارآمدی را برای خود در نظر بگیرید و برای آموزش خود سرمایه‌گذاری نمایید. شک نداشته باشید که در زمان بسیار کوتاهی تمام هزینه هایی که صرف آموزش خود کرده اید، در قالب پروژه های مختلف به شما باز خواهد گشت.

آموزش javascript

دنیای جاوا اسکریپت دنیای جالبی است. دنیایی که افراد را از یک طراح معمولی به یک طراح حرفه ای و در سطح بالا تبدیل می کند. جاوا اسکریپت امکانات بسیار زیادی را برای افراد فراهم می کند و همین موارد است که آموزش javascript را به دوره ای پیشرفته و در سطح عالی تبدیل کرده است. جاوا اسکریپت نه تنها در زمینه طراحی سایت می تواند برای شما یک منبع بسیار عالی برای کسب درآمد باشد، بلکه بد نیست بدانید که بسیاری از سئوکاران برای رفع خطاهای جاوا اسکریپت در وب سایت نیازمند به حضور یک برنامه نویس حرفه ای هستند. چرا که بدون رفع خطاهای احتمالی یک وب سایت، امکان بهینه سازی آن وجود ندارد. در واقع یادگیری زبان جاوا اسکریپت می‌تواند زمینه های گسترده ای را برای دریافت پروژه و کسب درآمد برای شما فراهم نماید.

مدرک بین المللی وردپرس

اهمیت مدرک طراحی سایت در بازار کار

شاید در حال حاضر این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که اگر من تبدیل به یک طراح سایت حرفه ای شده ام، چرا باید موضوع مدرک برای من دارای اهمیت باشد؟اما در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا آموزش طراحی سایت با مدرک بین المللی، می تواند بسیار برای افراد دارای ارزش و اعتبار باشد.

مدرک بین المللی وردپرس می تواند ضامن کسب درآمد دلاری شما باشد. بله درست خواندید. کسب منابع کسب درآمد دلاری. در واقع بعد از گذراندن دوره های آموزشی، شما این امکان را خواهید داشت که در سایت های فریلنسری خارج از ایران به دریافت پروژه بپردازید. پروژه هایی که کارفرماهای آن ایرانی نیستند و باعث می شود که شما درآمد دلاری برای خود داشته باشید. اما برای این موضوع لازم است که شما یک مدرک با ارزش بین المللی را ارائه دهید. به همین دلیل است که ما معتقد هستیم که بهترین آموزشگاه طراحی سایت آموزشگاهی است که بعد از اتمام دوره، به فرد مدرک فنی و حرفه ای ارائه دهد. چرا که مدرک فنی و حرفه ای دارای ارزش بین المللی می باشد. در واقع این مدرک قابلیت ترجمه را دارد و فرد می تواند از آن برای ادامه روند مهاجرت نیز استفاده نماید.

آموزشگاه دارکوب با ارائه مدرک فنی حرفه ای برنامه نویسی برای مهاجرت خیال شما را از بابت مدرک راحت کرده است. همچنین با برگزاری دوره های پروژه محور به صورت حضوری، دوره های آنلاین و همچنین پکیج های آموزشی نگرانی افراد را برای نحوه شرکت در دوره ها آسوده کرده است. پس به همین دلیل است که ما پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزشگاه دارکوب شرکت کنید و نگرانی بابت آینده کاری خود نداشته باشید.

بازار کار طراحان سایت

تا اینجا درباره درآمد دلاری طراحان سایت با شما صحبت کردیم. در واقع گفتیم که بعد از اتمام دوره آموزشی طراحی وب سایت، شما می توانید از طریق ثبت نام در سایت های فریلنسری خارج از ایران، اقدام به دریافت پروژه نمایید تا بتوانید درآمد دلاری برای خود داشته باشید. همچنین می توانید در سایت های فریلنسری ایرانی نیز به کسب پروژه بپردازید. در سایت هایی مانند پونیشا و ده ها سایت فریلنسری دیگر، پروژه های بسیار زیادی وجود دارد که توسط کارفرما ارائه می شود. در واقع در صورت داشتن مهارت لازم، شما هیچ گاه بدون پروژه نخواهید ماند.

گذراندن دوره های آموزش طراحی وب سایت به جز مشاغل فریلنسری، باعث می‌شود که شما امکان استخدام در شرکت های مختلف را داشته باشید. امروز شرکت های خصوصی بسیار زیادی هستند که برای خود وب سایت دارند. این شرکت ها تمایل دارند که طراحان حرفه ای را در مجموعه خود داشته باشند تا به صورت منظم به کارهای امور وب سایتشان رسیدگی کنند. همچنین شرکت های طراحی سایت با استخدام طراحان سایت با تجربه و کاربلد، اقدام به دریافت پروژه کرده و شما می توانید در این زمینه نیز مشغول به کار شوید.

آینده کاری خود را بسازید.

یکی دیگر از ویژگی های شغل طراحی سایت این است که به جز استخدام حضوری و مشغول شدن به صورت فریلنسری، یک فرد می‌تواند به صورت دورکاری با سازمانها و شرکتهای مختلف در ارتباط بوده و درآمد داشته باشد. در واقع فرد به استخدام شرکت در می آید؛ ولی از منزل و جایی خارج از آن محیط کاری پروژه های محوله را انجام می دهد. شاید به همین دلیل است که طراحی سایت این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

اگر شما هم به فکر آینده شغلی خود هستید و یا به این فکر میکنید که شغل فعلی خود را تغییر دهید، به شما پیشنهاد می کنیم در دوره آموزشی طراحی وب سایت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای دارکوب شرکت نمایید. چرا که این شغل هیچ پایانی ندارد. شما پس از پایان اولین دوره آموزشی خود می توانید با گرفتن پروژه، درآمد داشته باشید. سپس به ارتقا سطح خود بپردازید. دنیای طراحی و برنامه نویسی یک دنیای بی پایان است. چه به لحاظ آموزش و چه به لحاظ بازار کار.

با توجه به اینکه بسیاری از کسب وکارها، تمایل پیدا کرده اند که کسب و کار آنلاین خود را داشته باشند، شما می توانید اطمینان حاصل نمایید که وارد یک رشته مطمئن خواهید شد. هر کسب و کاری نیاز به یک سایت دارد. هر سایتی نیاز به توسعه و گسترش دارد. بعد از مدتی هر سایتی نیاز به ریدیزاین دارد. چرا که سلیقه افراد و همچنین نیاز آنها از یک سایت تغییر خواهد کرد. در واقع این شما هستید که ضامن بقای یک کسب و کار اینترنتی هستید. چرا که یک طراحی مناسب می تواند باعث دیده شدن یک کسب و کار شود.

یک طراحی مناسب و کارایی درست می تواند باعث شود که کاربر جذب یک وب سایت شود. سایتی که به صورت کامل کدنویسی شده است، این امتیاز را دارد که به راحتی بارگزاری شود و بدون هیچ کندی و افت سرعت به کاربر نمایش داده شود.

همه این موارد می تواند باعث شود که یک طراح سایت، هیچگاه بیکار نباشد و همواره با پروژه های متنوعی سر و کار داشته باشد. پس با گذراندن دوره آموزش طراحی سایت فنی حرفه ای در آموزشگاه دارکوب، به تمام رویاهای خود رنگ واقعیت ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور می تونم کمک کنم؟
مشاوره آنلاین