بهترین سایت های فریلنسری برای کسب درامد دلاری

  • نویسنده: الهام کرامتی
  • بازبینی شده توسط: محسن لشکری
  • بروزرسانی:
  • https://darkoobedu.ir/?p=6088
بهترین سایت های فریلنسری برای کسب درامد دلاری

شکل زندگی و کار کردن افراد تغییرات زیادی نسبت به قبل کرده است. در گذشته افراد صبح ها برای کسب درامد از خانه بیرون می رفتند. در واقع مرد موجودی بود که بر اساس دیدگاه های فرهنگی در آن زمان، الزاما باید در خارج از فضای منزل به کسب درآمد می پرداخت.

اما امروز شاهد تغییرات زیادی در فرایند کاری هستیم. ما امروز با واژه فریلنسر مواجه میشویم. نسل امروز نیازی به حضور در فضای کاری برای کسب درآمد ندارد. بلکه می تواند با یک سیستم و دانش کافی از هر جایی در دنیا به کسب درآمد مشغول باشد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های فریلنسری برای کسب درامد دلاری و بهترین شغل های بین المللی بپردازیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فریلنسینگ (FreeLancing) چیست؟ به چه کسی فریلنسر می گویند؟

فریلنسینگ یا فریلنسینس (FreeLancing) به معنای انجام کارها و پروژه‌ها به صورت آزادانه و بدون ارتباط مستقیم با یک سازمان یا شرکت است.

فریلنسر کسی است که بر اساس توانایی خود، بر حسب نیاز و به صورت آزاد به شکل پروژه ای کار کرده و منبع درامد آزادی برای خود دارد. یک فرد فریلنسر نیازی به استخدام در شرکتهای مختلف را ندارد. او وابسته به کار 8 ساعته در شرکتها و سازمان ها طبق اصول و فرامین نیست. همچنین برای دو روز سفر و استراحت جسمی و ذهنی و روحی، نیاز به خواهش کردن بابت دریافت مرخصی ندارد. بلکه او یک فرد آزاد است و در زمان مورد نظر طبق شرایط خود، اقدام به گرفتن پروژه میکند. به این سبک کاری که به نوعی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا تبدیل به لایف استایل شده است، فریلنسینگ میگویند.

مزایا و معایب فریلنسری چیست؟

مزایا: تا اینجا به چند مورد از مزایای کار کردن به صورت فریلنسری اشاره کردیم. اینکه یک فریلنسر نیازی به رفت و آمد به محل کار ندارد و ساعت های زیادی را در ترافیک نمی گذراند، در لیست مزایای فریلنسری قرار میگیرد. ساعت کاری منعطف بر حسب تیپ شخصیتی فرد فریلنسر، امکان کار کردن در هر جایی که فرد در آن راحت است، امکان سفر در هر تاریخ و زمانی که فرد تمایل دارد و بسیاری از چنین ویژگی ها را صرفا در زیر پرچم فریلنسری می توان یافت.

در واقع فرد فریلنسر از همه چهارچوب هایی که شرکت ها و سازمان ها برای فرد مشخص می کنند رها شده و با آزادی کامل کار می کند. به همین دلیل است که در ترجمه فارسی فریلنسر، آزادکار نامبرده شده است.

معایب: اما باید قبول کرد که فریلنسری تماما آزادی و راحتی نیست. در زندگی کارمندی شما خیالتان از دریافت یک حقوق ثابت راحت است. اما در سبک فریلنسری، شاید یک ماه شما بدون پروژه باقی بمانید. البته این بستگی به مهارت و تجربه شما دارد. چرا که اگر در سبک کاری خود بسیار با تجربه باشید، نه تنها بدون پروژه نخواهید ماند، بلکه تعداد پروژه های پیشنهادی به شما بیش از انتظار خواهد بود.

در سبک کارمندی، فرد تعطیلاتی را در سال برای خود دارد. اما شاید فرد فریلنسر در بازه ای از زمان مجبور شود برای تحویل کار خود، حتی در تعطیلات هم بر روی پروژه کار کند. برای بسیاری از افراد کارمندی صرفا به علت بیمه و ثبت سابقه کاری دارای اهمیت است. هر چند که یک فرد فریلنسر هم می تواند ماهیانه برای خود با پرداخت مبلغی ناچیز، بیمه رد کرده و نگران بازنشستگی و هزینه های درمانی خود نباشد.

درامد فریلنسری

مقدار درآمد فریلنسری به شدت متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. درآمد یک فریلنسر به موارد زیر وابسته است:

  1. نوع خدمات ارائه شده: اگر خدماتی که یک فریلنسر ارائه می‌دهد، درخواست بیشتری دارد و ارزش افزوده بالاتری دارد، درآمد او احتمالاً بیشتر خواهد بود.

  2. تخصص و تجربه: فریلنسرهایی با تخصص‌ها و تجربه‌های مرتبط بیشتر معمولاً می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند.

  3. تعداد پروژه‌ها: اگر یک فریلنسر بیشترین زمان ممکن را به انجام پروژه‌ها اختصاص دهد و پروژه‌های متعددی را به صورت همزمان انجام دهد، درآمد او افزایش می‌یابد.

  4. نیازمندی‌های بازار: درخواست بالای کاربران برای خدمات مربوط به فریلنسر، میزان درآمد او را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

  5. محدودیت‌های زمانی: مقدار زمانی که یک فریلنسر به کار خود اختصاص می‌دهد، تأثیر زیادی بر میزان درآمد او دارد.

در نهایت، درآمد فریلنسری ممکن است از ماه به ماه متغیر باشد و احتمالاً به مرور زمان با افزایش تجربه و بهبود مهارت‌ها، می‌تواند افزایش یابد.

پروژه های فریلنسری از دیدگاه کارفرما

تا اینجا ما به بررسی فریلنسری از دیدگاه فریلنسر پرداختیم. اما یک سوال مهم در این زمینه وجود دارد. آیا فقط مزایا و معایب گفته شده برای فریلنسر وجود دارد؟ آیا کارفرما در این بین درگیر این مزایا و معایب نمی شود؟ بیایید معایب و مزایای فریلنسینگ را از بعد کارفرما بررسی کنیم.

مزایای برون سپاری پروژه برای کارفرما

کارفرما با برون سپاری پروژه از طریق بسترهای فریلنسری، نیازی به استخدام های مداوم ندارد. هزینه کمتری بابت نگهداری کارمند، تجهیزات، بیمه و بسیاری از مسائل دیگر پرداخت می کند. همچنین امکان مقایسه قیمت بین فریلنسرها مختلف را دارد. پس قدرت انتخاب بیشتری برای انتخاب فرد جهت انجام پروژه خود دارد. در کنار موارد گفته شده، کارفرما با برون سپاری پروژه خود می تواند با خیال آسوده به سایر برنامه ها و پروژه ها پرداخته و در آن واحد به هزار کار فکر نکند. همین آزادی فکر یکی از ارزشمندترین دلایل برون سپاری پروژه محسوب می شود.

معایب برون سپاری پروژه برای کارفرما

کارفرما لازم است که همه ابعاد را در نظر گرفته و قبل از شروع پروژه طی یک قرارداد اعلام کند. چرا که عدم اطلاع رسانی از ابعاد مختلف کار می تواند در بازه زمان باعث ایجاد مشکلات زیادی شود. در کنار این موارد، برای بعضی از افراد کار کردن با فردی که در مجموعه حضور ندارد و امکام بررسی لحظه ای وجود ندارد کمی دشوار است. البته این حس برای همه کارفرماها وجود ندارد. در کنار موضوعات گفته شده، کارفرما ترجیح می دهد با استخدام یک نفر، هزاران پروژه را از وی خواسته و تا جای ممکن به بلند پروازی های خود بال و پر دهند. برای چنین افرادی، برون سپاری پروژه نه تنها مناسب نیست، بلکه به بلند پروازی های آنان لطمه وارد می کند.

تفاوت فریلنسری و دورکاری در چیست؟

دورکاری زمانی است که یک کارمند در استخدام یک شرکت و یا سازمان بوده و بر اساس قوانین آن فضای کاری،  مشغول به کار است. اما محل کار اون در داخل سازمان نیست. بلکه از هر جایی در دنیا می تواند کار خود را انجام دهد. اما قوانین کارمندی مانند ساعت کاری، قوانین مرخصی، تعطیلات رسمی و روزهای کاری همگی برای او اعمال میشود. اما این چهارچوب ها برای یک فریلنسر وجود ندارد.در واقع شما در استخدام سازمان هستید، اما فضای کاری شما خارج از سازمان است. این سبک شغلی برای بسیاری از افراد مناسب است. اما خیلی ها همچنان با قواعد و چهارچوب های تعیین شده توسط سازمان مشکل داشته و ترجیح می دهند با انتخاب پروژه های فریلنسری، آزادی را در زندگی خود جاری کنند.

چه مشاغلی برای فریلنسری مناسب هستند؟

به صورت کلی می توان گفت که انواع کارهای خدماتی مبتنی بر وب می تواند زمینه مناسبی برای کار فریلنسری باشد. از برنامه نویسی سایت گرفته تا گرافیک، همگی می توانند در لیست مشاغل با درآمد بالا در دنیای فریلنسری باشد. اما بعضی از کارها در نهایت باعث می شود که در صورت داشتن دانش کافی، تجربه، مهارت و البته رزومه قوی، به دریافت پروژه هایی با سطح بالا بینجامد. در چنین شرایطی حتی دریافت درآمد دلاری نه تنها دور از انتظار نیست، بلکه یک هدف در دسترس محسوب می شود. در ادامه به معرفی بعضی از این مشاغل خواهیم پرداخت.

طراحی وب سایت

یکی از رایج ترین کارهایی که به سادگی منجر به دریافت پروژه می شود، طراحی وب سایت است. چرا که کسب و کارها در کنار شکل سنتی خود، در حال به روز شدن بوده و نیاز به یک وب سایت دارند. همچنین بسیاری از وب سایت ها بعد از مدتی نیاز به گسترش و توسعه داشته و این خود زمینه جدیدی از کسب درامد را فراهم می کند.

اگر تا کنون وارد دنیای طراحی وب سایت نشده اید، اصلا نگران نباشید. شما با گذراندن دوره های آموزش طراحی وب سایت می توانید در کوتاه ترین زمان به یک طرح سایت تبدیل شوید. فقط توجه داشته باشید که آموزش خود را به صورت پروژه محور بگذرانید تا در آینده توانایی مواجه شدن با انواع چالش ها و مصائب را داشته باشید. ما به شما شرکت در دوره های آموزش طراحی سایت شرکت دارکوب را پیشنهاد می دهیم. چرا که تمامی دوره ها پروژه محور بوده و در نهایت به شما مدرک معتبر بین المللی اعطا می شود. در اینجاست که شما با درامد دلاری طراحان سایت آشنا شده و بیش از پیش عاشق این زمینه کاری خواهید شد.

سئو سایت

سئو و بهینه سازی سایت هم در لیست مشاغل پر درآمد فریلنسری به حساب می آید. همه کسب و کارها تمایل دارند که با جستجوی کلمات کلیدی مربوط به بیزینس خود، در صفحه اول گوگل دیده شوند.

اینجاست که یک کارشناس سئو می تواند به دیده شدن هر چه بیشتر یک کسب و کار کمک کند. فقط کافیست که این فرد آموزش سئو سایت را به صورت حرفه ای و پروژه محور گذرانده باشد. آنوقت است که با تعداد زیادی پروژه مواجه می شود که می تواند درآمد مناسبی را برای خود ایجاد نماید. پس اگر به دنبال وارد شدن به دنیای فریلنسری هستید، سئو سایت یکی از روش هاست.

معرفی سایت های فریلنسری ایرانی

تا اینجای کار به معرفی بهترین سایت های فریلنسری برای کسب درآمد دلاری پرداختیم. اما بد نیست درباره سایت های فریلنسری در ایران هم صحبت کنیم. چرا که شما در ایران هم می توانید به راحتی از همین طریق پروژه بگیرید.

  1. سایت پونیشا

    این سایت با بیش از 60 هزار پروژه یکی از معروف ترین سایت های فریلنسری در ایران به حساب می آید. در این سایت شما بر اساس توانایی های خود می توانید با کارفرما وارد مذاکره شوید. این سایت دارای سه نوع عضویت می باشد. بر اساس عضویت خود، می توانید پیشنهاد انجام پروژه را به کارفرما ارسال نمایید. این سایت دارای اپلیکیشن نیز می باشد که در صورت تمایل می توانید از این امکان نیز روی گوشی های اندروید استفاده نمایید.

  2. پونیشا

    کارهایی که میتوانید از طریق پونیشا انجام دهید: 1.تولید محتوا 2.تایپ و ترجمه 3.برنامه نویسی وب و نرم افزار 4.اپلیکیشن اندورید و بازی 5.نصب و راه اندازی وردپرس 6.طراحی گرافیک و لوگو 7.خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ 8.طراح قالب وردپرس

  3. سایت کارلنسر

    تفاوتی ندارد که شما در چه زمینه ای دوره دیده و به دنبال چه نوع پروژه ای هستید. کار لنسر همواره تعداد زیادی پروژه با مهارت های شما دارد. یکی از مزیت های این سایت دسته بندی مناسب برای پروژه ها میباشد. به صورتی که در این سایت به جزیی ترین دسته بندی ها نیز توجه شده است.

  4. کارلنسر کارهایی که میتوانید از طریق کارلنسر انجام دهید: سفارش انیمیشن، سفارش تایپ، سفارش ترجمه، طراحی لوگو، طراحی اپلیکیشن، طراحی سایت، تولید محتوا

  5. سایت پارس کدرز

    سایتی مناسب برای یافتن پروژه های برنامه نویسی سایت می باشد. این سایت دارای 14 سال سابقه و بیش از 103 هزار پروژه موفق می باشد.

  6. پارسکدرز

    کارهایی که میتوانید از طریق پارس کدرز انجام دهید: تایپ، ترجمه و ویرایش، طراحی وب، برنامه نویسی، طراحی گرافیک، سئو، آموزشی (کمک درسی و رفع اشکال)

  7. سایت حامی ورکس

    یکی از سایت هایی که برای فریلنسینگ مناسب می باشد، حامی ورکس است. این سایت بیش از 9200 پروژه باز و فعال دارد که می تواند منبع مناسبی برای هر فریلنسر باشد. این سایت بیش از 32000 کاربر دارد که نشان می دهد این سایت توانسته در اعتماد سازی افراد بسیار موفق عمل کند.حامی-ورکس

    کارهایی که میتوانید از طریق حامی ورکس انجام دهید: عکس، انیمیشن و ویدئو، گویندگی، صوت و موسیقی، دیجیتال مارکتینگ، پشتیبانی، سئو، طراحی سایت، طراحی و گرافیک، مهندسی و علوم تجربی، ترجمه، تولید محتوا، برنامه نویسی

  8. سایت پل دیزاینرز

    سایت فریلنسر پل دیزاینرز نیز، یک بستر آنلاین است که به طراحان اجازه می‌دهد در پروژه‌های مختلف شرکت کنند و به کارفرمایان امکان می‌دهد از میان طراحان حرفه‌ای بهترین شخص را برای پروژه‌های خود انتخاب کنند. این سیستم، فرصت مناسبی برای کسب درآمد و نمایش استعدادهای طراحان فراهم می‌کند و همچنین فرآیند همکاری را برای کارفرمایان آسان‌تر می‌سازد. با فریلنسر پل دیزاینرز، خدمات دیزاین با کیفیت به راحتی قابل دسترسی هستند.

  9. کارهایی که میتوانید از طریق پل دیزاینرز انجام دهید: نقاشی، معماری و دکوراسیون، مدل سازی، رافیک، طراحی لوگو، فروش آثار عکاسی، طراحی لوگوموشن، طراحی با دست، طراحی صنعتی، طراحی لباس، اسکیس و راندو معماری، ماکت سازی معماری، طراحی لباس

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

تا اینجا با مفهوم کار فریلنسری و زمینه های شغلی آن آشنا شدیم. سایت های فریلنسری بستری مناسب برای ارتباط بین کارفرما و فریلنسر است. در واقع کارفرما در درج جزئیات پروژه، پیشنهادات فریلنسرها را برای انجام آن بررسی میکند. سپس به مذاکره با فرد مورد نظر پرداخته و کار را واگذار می کنند. بد نیست به معرفی سایت های فریلنسری بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

  • سایت freelancer

فریلنسر (Freelancer) یک وب‌سایت بین‌المللی است که به عنوان یک بازار آنلاین برای ارتباط بین فریلنسرها و کسب‌وکارها عمل می‌کند. این وب‌سایت امکان ارائه و استخدام خدمات مختلف از جمله برنامه‌نویسی، طراحی وب، طراحی گرافیک، ترجمه، نوشتن مقالات، مشاوره و سایر خدمات فنی و اداری را فراهم می‌کند.

یکی از مزیت‌های اصلی استفاده از سایت فریلنسر، انعطاف‌پذیری و امکان کار از راه دور است. فریلنسرها می‌توانند از هر جای جهان کار کنند و همچنین کسب‌وکارها نیز از مجرد یک سایت می‌توانند به بهترین تخصص‌ها دسترسی پیدا کنند و با انتخاب بهترین فریلنسرها، پروژه‌ها خود را به خوبی انجام دهند. همچنین، پرداخت معاملات و هزینه‌ها از طریق سیستم امن پرداخت وب‌سایت فریلنسر انجام می‌شود.

  • سایت Fiverr

در این سایت می توانید پروژه های زیادی را در زمینه طراحی وب سایت پیدا کنید. همچنین می توانید با شرکت در آموزش های رایگان این سایت، هر روز سطح دانش خود را بالا برده و خود را به روز نگه دارید.

  • سایت Upwork

یکی از سایت های معروف و معتبر برای طراحان و توسعه دهندگان وب محسوب می شود. البته در این سایت پروژه های زیادی برای سایر مشاغل هم وجود دارد. اما یکی از دلایلی محبوبیت این سایت در بین طراحان سایت، پروژه های زیاد در این زمینه می باشد.

  • سایت PeoplePerHour

مانند سایت های دیگر، این سایت هم بستر مناسبی برای دریافت پروژه های فریلنسری و دریافت درامد دلاری می باشد. بیشتر پروژه های ارائه شده در این سایت، مربوط به طراحی می باشد.

  • سایت FlexJobs

این سایت همواره کارمندانی که دارای مهارت های اجرایی بالا هستند، ترغیب به رها کردن زندگی کارمندی و شروع فریلنسری میکند. در این سایت تعداد زیادی پروژه در زمینه های گوناگون وجود دارد. همچنین آموزش های متنوعی در زمینه گرفتن پروژه و نحوه مذاکره با کارفرما را به شما ارائه می دهد.

  • سایت Toptal

این سایت ویژه طراحان و توسعه دهندگان حرفه ای می باشد. در این سایت پروژه ها با بودجه های نسبتا بالا به فریلنسرها ارائه می شود. بیشتر پروژه ها در زمینه برنامه نویسی سایت، طراحی سایت در بخش ui و ux می باشد.

  • سایت Codeable

نوبتی هم باشد، نوبت طراحان سایت وردپرس است که صرفا در این زمینه آموزش دیده و خبره شده اند. در این سایت به صورت معمول پروژه های وردپرسی با بودجه های خوب ارائه می شود. پس می توانید از طریق این سایت به راحتی به درامد دلاری برسید.

  • سایت iWriter

این سایت یکی از سایت های جذاب برای تولید کنندگان محتوا و همچنین کارشناسان سئو سایت است. پس اگر در این زمینه به مهارت کافی رسیده اید، پیشنهاد می کنیم در این سایت ثبت نام کرده و به دریافت پروژه مشغول شوید.

  • سایت We Work Remotely

یکی از سایت های پرطرفدار برای فریلنسرهای ایرانی می باشد. چرا که حجم بالایی از پروژه های متنوع وجود دارد که فرد می تواند با توجه به توانایی های خویش، آنها را انجام دهد. پس پیشنهاد می کنیم پس از گذراندن دوره های آموزش طراحی وب سایت در آموزشگاه دارکوب، در این سایت ثبت نام کرده و خیلی زودتر از انتظارات خود به درآمد دلاری برسید.

  • سایت hireable.com

این سایت هم تعداد زیادی پروژه برای علاقه مندان به لایف استایل فریلنسینگ دارد. رابط کاربری مناسبی داشته و فضای مناسبی را برای مقایسه قیمت پیشنهادی سایر افراد به کارفرما ایجاد کرده است.

  • سایت Designhill

بستری مناسب با بیش از 2.5 میلیون پروژه در زمینه طراحی است. تفاوتی ندارد که شما گرافیست باشید و یا طراح وب سایت. هر پروژه ای که در آن از طراحی استفاده شده باشد، در این سایت درج می شود.

  • سایت Yeeply

بعضی از طراحان نسبت به تغییرات پروژه از سمت کارفرما دچار استرس و نگرانی می شوند. اما برخی دیگر مشکلی با تغییرات احتمالی و یا زیاد و کم شدن جزییات ندارند. اگر در دسته دوم قرار دارید، پیشنهاد میکنیم که در سایت Yeeply ثبت نام کنید. چون سازمان های زیادی هستند که پروژه هایی را تعریف کردند که نیاز به طراح سایت و توسعه دهنده با صبر و حوصله و منعطف را دارد.

  • سایت Arc

این سایت برای حرفه ای ها می باشد. چرا که پروژه های ارائه شده در این سایت در سطح بسیار بالایی قرار دارد و فرد باید دانش کافی برای ورود به این سایت را جهت دریافت پروژه داشته باشد.

  • سایت Dice

این سایت هم برای فریلنسرها و هم برای کارفرماها یک سایت ویژه محسوب می شود. چرا که بیش از یک میلیون برنامه نویس حرفه ای در سایت Dice ثبت نام کرده و آماده دریافت پروژه هستند. شما هم می توانید در لیست بهترین ها باشید.

  • سایت Scalable Path

این سایت ویژه پروژه های بلند مدت است. اگر عادت دارید که همزمان چند پروژه مختلف را در دست اجرا داشته باشید، این سایت برای شما خیلی مناسب نیست. چرا که پروژه های توسعه این سایت در کنار بودجه های خوب، طولانی مدت بوده و می تواند در بلند مدت شما را مشغول کند.

  • سایت GitHub Jobs

این سایت فریلنسری متعلق به مایکروسافت است. در این سایت به طور معمول پروژه های توسعه ارائه می شود. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در این سایت بیش از 50 میلیون توسعه دهنده در حال دریافت پروژه می باشند.

  • سایت Gigster

این سایت ویژه طراحان، برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب است که به صورت گروهی کار می کنند. پروژه های زیادی در دنیا وجود دارد که نیاز به یک گروه برای پیشبرد کارها دارند. Gigster در پی ارتباط دادن گروه فریلنسرها به کارفرما می باشد. 

  • سایت Authentic Jobs

این سایت در زمینه معرفی طراحان و برنامه نویسان به کارفرما جهت انجام پروژه های فریلنسری، کار نیمه وقت و تمام وقت فعالیت دارد. همین تنوع در یافتن شغل و پروژه باعث شده که تمامی افراد اعم از فریلنسرها و کارجوها در این سایت ثبت نام و مشغول باشند.

نکات مهم درباره گرفتن پروژه های فریلنسری

در زمان ثبت نام در سایت های فریلنسری، از نام و نام خانوادگی درست خود استفاده کنید. توجه کنید که این سایت ها مانند شبکه های اجتماعی نیستند که فرد با هویت جعلی و مخفف بتواند خود را معرفی کند. کارفرما با دیدن یک اسم بی محتوا، مخفف و حتی طنز، تمایلی به ارائه پروژه به شما نخواهد داشت.

از عکس مناسب در سایت استفاده کنید. سعی کنید یک عکس با کیفیت که چهره شما قابل مشاهده باشد استفاده کنید. عکس تاریک و کلاه هودی در تاریکی خیلی مناسب سایت های فریلنسری نیستند.

یک رزومه کاری مناسب تهیه کنید و تمامی مهارت‌ها و نمونه کارهای خود را به شکل صادقانه اعلام کنید. از همان اول کار سعی کنید خود واقعیتان را به کارفرما نشان دهید. ما در این مطلب به شما چندتا از بهترین مهارت ها برای مهاجرت را معرفی کردیم.

هر پروژه را بر‌ اساس توانایی خود به صورت تمیز و در زمان مقرر تحویل دهید. یک فریلنسر خوب فردی متعهد است که همیشه بیشترین توان خود را برای ارائه پروژه به کار میگیرد.

بعد از تسویه با کارفرما، از اون تایید نامه ای مبنی بر اتمام کار و رضایت دریافت کنید. همین کار می تواند بر اعتماد کارفرمایان آینده شما اثرگذار باشد.

کاربلد باشید.

زمانی وارد سایت های فریلنسری با هدف کسب درامد دلاری باشید که به توانایی خود اطمینان داشته باشید. توجه داشته باشید که پروژه کارفرما قرار نیست برای گذراندن دوره کارآموزی شما باشد. پروژه های فریلنسری بستری برای آزمون خطای شما نیست.

قبل از هر چیزی برای شروع دوره یادگیری، همانطور که قبل هم به آن اشاره کردیم، حتما در دوره های پروژه محور شرکت کنید. چرا که در این دوره ها شما با یک پروژه واقعی آشنا می شوید و باید آن را به پایان برسانید. به این پروژه به چشم یک نمونه کار اولیه برای درج در رزومه خود نگاه کنید و همه انرژی خود را برای یادگیری اصولی به کار بگیرید. آموزشگاه دارکوب در این زمینه می تواند کمک بسیار زیادی به شما کرده تا در آینده نه چندان دور بدون نگران واردی دنیای فریلنسری شوید و با خیال راحت بتوانید اقدام به گرفتن پروژه نمایید.

در کنار همه موارد گفته شده، سعی کنید در دوره هایی شرکت کنید که با اعطای مدرک معتبر بین المللی، به کسب درامد دلاری شما کمک کند. مدرک ارائه شده توسط مجتمع فنی و حرفه ای دارکوب دارای ارزش بین المللی بوده و امکان ترجمه جهت استفاده در لیست مدارک قابل ارائه جهت تکمیل پروند مهاجرت می باشد. همچنین برای دریافت پروژه در سایت های فریلنسری خارج از ایران، می توانید از این مدرک معتبر بین المللی استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور می تونم کمک کنم؟
مشاوره آنلاین