7 منبع برتر یادگیری طراحی سایت

  • نویسنده: رضا پورمحمدحسین نیاکی
  • بازبینی شده توسط: رضا پورمحمدحسین نیاکی
  • بروزرسانی:
  • https://darkoobedu.ir/?p=3761
7 منبع برتر یادگیری طراحی سایت

با همه گیری ویروس کرونا شرکت در کلاس های حضوری کمی سخت شد. از همین رو عده زیادی از علاقه مندان به توسعه وب، به فکر یادگیری آنلاین طراحی سایت افتادند. چرا که با یادگیری آنلاین طراحی سایت می توانید در خانه و بدور از هرگونه استرسی، دوره های مختلف توسعه وب را شرکت کرده و با انجام پروژه ها پیشرفت خود را بسنجید. با این وجود برای یادگیری کدنویسی وب سایت، نیاز به منابعی غنی داشته که شما را از جستجو و خواندن کتاب های متنوع خلاص کند.

از این رو در این مقاله از دارکوب 7 وب سایت کاربردی برای یادگیری آنلاین طراحی سایت معرفی شده است. هر یک از این 7 وب سایت، ویژگی هایی داشته که از طریق آن به منبعی مطمئن برای یادگیری تبدیل شده و نیازها و پرسش های شما را برطرف می سازد.

منابع مورد نیاز برای آموزش آنلاین توسعه وب

موارد زیر از جمله منابعی است که می توانید برای یادگیری آنلاین طراحی سایت از آنها استفاده نمایید.

1.  Microsoft Learn

منابع مورد نیاز برای آموزش آنلاین توسعه وب

اولین وب سایت معرفی شده برای یادگیری آنلاین طراحی سایت، Microsoft Learn می باشد. در این وب سایت دوره ها و محتواهای آموزشی مختلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد. از این رو اگر در این حوزه مبتدی هستید، توصیه می شود که حتما از دوره های این وب سایت استفاده نمایید.

از طرفی امتحانات و پرسش هایی برای شما مطرح می شود که باید به آنها پاسخ دهید. آنچه که موجب تمایز این وب سایت با سایر منابع مشابه شده است، نحوه برخورد با پاسخ های اشتباه شما در این امتحانات است.

در صورتی که به سوالات پاسخ اشتباه دهید، به جای سرزنش و عدم ورود به دوره بعدی، دلیل اشتباه انجام شده به شما یاد داده می شود. اینکه چرا گزینه دیگری پاسخ درست این پرسش مطرح شده است، اهمیت زیادی داشته و می تواند بر دانش و اندوخته های شما تاثیر بگذارد.

2.  Pluralsight

یادگیری کدنویسی وب سایت

Pluralsight از جمله وب سایت های آنلاین بوده که علاوه بر طراحی سایت به مباحثی نظیر توسعه نرم افزار، پردازش داده ها و امنیت سایبری نیز می پردازد. این وب سایت شامل ارزیابی مهارت ها، دوره های مختلف، صدور گواهینامه و آزمون های مختلف نیز بوده تا بتوانید دانش خود را در هر زمینه محک بزنید.

علاوه بر این مورد، این وب سایت شامل شاخص رتبه بندی بوده که بیش از 850 فناوری حال حاضر را رتبه بندی کرده و برای شما به نمایش می گذارد. از این رو می توانید با فناوری های نوین آشنا شده و در زمینه دلخواه پیشرفت نمایید. همچنین برای مطلع شدن از سطح خود در یک رشته می توانید در یک آزمون 20 سوالی شرکت کرده و امتحان دهید. سپس با توجه به سطح تعیین شده دوره هایی معرفی می شوند که می توانید از آنها برای رشد دانش خود استفاده نمایید.

3.  Treehouse

آموزش آنلاین توسعه وب

یکی از بهترین منابع یادگیری آنلاین طراحی سایت، Treehouse است چرا که در این وب سایت طی 7 روز به صورت رایگان بهترین دوره های برنامه نویسی در اختیار شما قرار می گیرد.

علاوه بر دوره های آنلاین این منبع، می توانید از چالش ها و آزمون های آن نیز استفاده نمایید. در صورتی که متوجه شدید به مجموعه ای از مهارت ها علاقه مند هستید، در ابتدا دوره های مربوطه را شرکت کرده و سپس در این حوزه با انواع قالب ها، اصول و کتابخانه ها هم آشنا می شوید. وجود یک شبکه پویا از متخصصان حرفه ای در این وب سایت موجب می شود تا بتوانید با افراد خبره در حوزه مربوطه تعامل بیشتری پیدا کرده و پاسخ پرسش های خود را دریافت نمایید.

4.  W3 Schools

بهترین منابع یادگیری آنلاین طراحی سایت

از دیگر منابعی که می تواند در حوزه آموزش آنلاین توسعه وب بسیار مفید واقع شود، W3 Schools می باشد. از آنجایی که این وب سایت دارای طیف گستره ای از زبان ها نظیر JavaScript، HTML، CSS، Server Side، XML و غیره بوده که کاملا رایگان در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند، از جمله برترین وب سایت های یادگیری آنلاین طراحی سایت بشمار می رود.

اما علاوه بر این موارد، دارای دوره های پولی نیز بوده که در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید. برای یادگیری کدنویسی وب سایت و تمرین و تکرار یک IDE نیز موجود می باشد.

5.  The Odin Project

وب سایت The Odin Project

اگر در توسعه وب مبتدی بوده و خواستار یادگیری این مهارت به صورت پروژه محور هستید، توسعه می شود که از وب سایت The Odin Project دیدن کنید.

این وب سایت که توسط یک انجمن منبع باز پشتیبانی و کنترل می شود، 3 مسیر برای یادگیری آنلاین طراحی سایت برای علاقه مندان ارائه می دهد. آنچه که موجب برتری این وب سایت می شود این است که دوره های این منبع همواره در حال بروزرسانی و آپدیت بوده که از این طریق به سادگی نیازها و پرسش های کاربران برطرف می شود. شما می توانید با سرعت خود در دوره ها شرکت کرده و از آموزه ها استفاده نمایید. پس از یادگیری تمامی دروس می توانید یکی از مشارکت کنندگان در این سایت باشید.

6.  Codecademy

طراحی سایت

چنانچه در گذشته کدنویسی وب سایت انجام داده اما نمی دانید که در حال حاضر در چه سطحی قرار دارید، می توانید در دوره تعیین سطح این سایت شرکت کرده تا متوجه شوید که باید در چه دوره هایی ثبت نام نمایید. با ثبت نام و ورود به دوره های یادگیری آنلاین طراحی سایت می توانید با میلیون ها برنامه نویس دیگر کدنویسی کنید. در این وب سایت انواع مقالات، ویدئوها و وبلاگ ها موجود بوده که می توانند در آموزش آنلاین توسعه وب سایت بسیار مفید واقع شوند.

7.  Codewars

موثرترین روش های یادگیری آنلاین طراحی سایت

این منبع دارای 29 زبان بوده که می توانید با گذراندن دوره ها مهارت های خود را افزایش داده و فرصت های شغلی زیادی به دست آورید. این وب سایت دارای تم هنرهای رزمی بوده که با کمک سرگرمی به شما کدنویسی وب سایت می آموزد.

با ورود به هر کاتا می توانید در آزمون های آزمایشی شرکت کنید. این وب سایت همچنین دارای یک جامعه از برنامه نویسان بوده که می توانید با آنها درباره تکنیک های نوآورانه و مسائل و مشکلات به وجود آمده صحبت کنید. در حقیقت شما با ورود به این وب سایت خود را به چالش می کشید.

خود را مورد آزمایش قرار دهید، آموزش ببینید و پیگیری کنید.

بهره گیری از منابع فوق می تواند یکی از موثرترین روش های یادگیری آنلاین طراحی سایت بشمار رود. استفاده از هر یک از این منابع می تواند یک شانس بزرگ برای شما تلقی شده تا در دوره های آنلاین شرکت کرده و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

یادگیری آنلاین طراحی سایت

تمامی وب سایت های فوق برای افراد مبتدی مناسب بوده و نیاز نیست برای استفاده از آنها لزوما تجربه قبلی داشته باشید. با کمک این منابع می توانید چارچوب های یادگیری توسعه وب را آموخته و به کمک متخصصان موجود در این وب سایت ها مشکلات خود را برطرف نمایید.

توسعه وب با دارکوب

آموزشگاه دارکوب، یکی از آموزشگاه های برنامه نویسی داخل کشور بوده که در زمینه یادگیری آنلاین طراحی سایت دوره های مختلفی ارائه می دهد. برای بهره مندی از این دوره ها می توانید از دوره های آموزش طراحی سایت این آموزشگاه دیدن نمایید. دارکوب علاوه بر طراحی وب سایت به آموزش سئو نیز پرداخته و دوره های متنوعی ارائه داده است. این شرکت با سالها تجربه از جمله برترین آموزشگاه های برنامه نویسی بوده که پس از اتمام دوره، گواهی معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور به شما عزیزان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور می تونم کمک کنم؟
مشاوره آنلاین