قوانین و مقررات آموزشگاه

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات آموزشگاه دارکوب
ورود کاربران به وب‏‌سایت آموزشگاه دارکوب هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و سایر خدمات ارائه شده توسط آموزشگاه دارکوب به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

آموزشگاه دارکوب دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ایی جمهوری اسلامی می باشد.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های آموزشگاه دارکوب منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف دانش آموز یا کاربر
دانش آموز یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آموزشگاه دارکوب اقدام کند.
همچنین از آنجا که آموزشگاه دارکوب یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.
تعریف فروشنده
محصولات ارایه شده در وب‌سایت که شامل دوره های آموزش حضوری هستند که توسط آموزشگاه دارکوب منتشر شده اند و تماما مجوز های لازمه را کسب کرده اند.

قوانین  و مقررات دانش آموزان

– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، شرایط  دوره های آموزشی بر عهده آموزشگاه دارکوب است.

– فاکتور کالاهایی در سایت عرضه می‌شود.

– افرادی که قصد شرکت در دوره را دارند ، ابتدا می بایست دوره مورد نظر خود را خریده و بعد از خرید دوره به عنوان دانش آموز یک حساب کاربری به ایشان اختصاص داده می شود.

– حضور به موقعه و با نظم دانش آموزان در کلاس ها الزامی می باشد

– ارائه اطلاعات جامع و درست در هنگام ثبت نام نظیر نام و نام خانوادگی ، کد ملی و … الزمای می باشد، زیرا این اطلاعات برای ارائه مدرک معتر فنی و حرفه ایی مورد نیاز می باشد.

– ایجاد بی نظمی در کلاس ها قابل قبول نمی باشد و با عوامل بی نظمی بر اساس مقررات برخود می شود.

– ثبت نام در وب سایت منطور به انجام یک سفارش می باشد و برای هر کاربر بعد از ورود اطلاعات خود و پرداخت موفقیت آمیز، یک حساب کاربری به عنوان دانش آموز ایجاد می شود.

– در هر جلسه از هر کلاس یک فیلم آموزش از آن کلاس تهیه می شود که در وب سای قرار داده شده و دانش آموزان می توانند در حساب کاربری خود درون وب سایت فیلم مربطو به دروه خود را مشاهده نمایید و اگر سوالی داشتند می توانند در پایین صفحه مشاهده فیلم آموزش ، از مدرس خود به صورت مستقیم بپرسند.

– ضبط ویدئو توسط دانش آموزان ممنوع می باشد.

– کپی برداری از فیلم های آموزش ممنوع می باشد زیرا کلیه محتوای دیجیتالی تولید شده مربوط به آموزشگاه دارکوب می باشد و کپی برداری و استفاده از این فایل ها پیگرد قانونی دارد.

قوانین و مقررات مدرس ها

– مدرسها می بایست در سازمان فنی حرفه ایی به عنوان مدرس ثبت نام کرده باشند.

– مدرس ها می بایست به حقوق دانش آموزان احترام بگذارند.

– هر مدرس می بایست سر وقت در کلاس ها حاضر شود.

– داشتن یک برنامه درسی منسجم برای هر مدرس الزمای می باشد.

– توهین به دانش آموزان ممنوع می باشد.

– در پایان هر دوره در وب سایت از دانش آموزان خواسته می شود که یک فرم نظرسنجی مدرس ها را پر نمایند و نتیجه این نظرسنجی برای آموزشگاه مهم می باشد و در پیش برد روند فعالیت آموزشگاه نقش مهمی دارد.

 

چطور می تونم کمک کنم؟
مشاوره آنلاین