آموزش طراحی سایت رایگان

  • نویسنده: مرضیه نوایی لواسانی
  • بازبینی شده توسط: داود قربانی
  • بروزرسانی:
  • https://darkoobedu.ir/?p=1057
آموزش طراحی سایت رایگان

آموزش طراحی سایت رایگان چیزی است که این روزها اکثر مردم به دنبال آن هستند. از صاحبان کسب و کار گرفته تا جوانانی که می‌خواهند با یادگیری طراحی سایت رایگان، از طریق طراحی سایت برای دیگران کسب درآمد کنند. به همین منظور بسیاری از وب‌سایت ها نیز اقدام به آموزش طراحی وب‌سایت از مبتدی تا پیشرفته می‌کنند. آموزشگاه دارکوب نیز در آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان در کنار شما خواهد بود. پس اگر به دنبال راه اندازی سایت به صورت رایگان برای کسب و کار خود و یا کسب درآمد از این راه هستید، تا انتهای آموزش با ما همراه باشید.

قبل از شروع به طراحی یک سایت بصورت رایگان لازم است تا یک آشنایی کلی با HTML و CSS داشته باشید. اگر هیچ پیش زمینه ای در مورد آن‌ها ندارید پیشنهاد می‌شود در دوره HTML و CSS شرکت کنید.

چرا یادگیری طراحی وب ضروری است؟

در ابتدا باید با مزایای داشتن وب سایت آشنا شوید. داشتن یک سایت برای کسب و کار های امروز تقریبا ضروری است.

با داشتن وب سایت همیشه و از هر جایی فروشگاه شما در دسترس خواهد بود

شاید این مهم ترین مزیت داشتن وب سایت باشد. با داشتن یک وب سایت می توانید از هر جایی و در 24 ساعت شبانه روز در دسترس کاربران خود باشید. کاربران شما با استفاده از وب سایت شما می توانند از هر جا و در هر زمانی با محصولات و خدمات شما آشنا شوند و اقدام به خرید کنند.

با داشتن وب سایت می توانید خیلی از کار ها را اتوماتیک انجام دهید

به طور مثال می توانید وب سایت خود را بگونه ای طراحی کنید که به صورت خودکار سفارشات و دریافت وجوه نقدی را انجام و به شما گزارش دهد.

با طراحی وب سایت می توانید از خانه کسب درآمد کنید

با راه اندازی یک وب سایت کارآمد و عالی قادر خواهید بود محصولات و خدمات خود را به مشتریان از طریق سایت و از خانه ارائه دهید و کسب درآمد کنید. 

تبدیل شدن به یک طراح سایت چقدر زمان می برد؟

زمان یادگیری طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • سطح دانش و مهارت قبلی شما: اگر قبلاً با برنامه نویسی آشنا باشید یا دانشجوی کامپیوتر باشید، می‌توانید سریع‌تر طراحی سایت را یاد بگیرید.
  • هدف شما از یادگیری طراحی سایت: اگر می‌خواهید وب سایت‌های ساده‌ای طراحی کنید، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی این مهارت را در سطح ابتدایی و متوسط یاد بگیرید. اما اگر می‌خواهید وب سایت‌های پیچیده‌تر و حرفه‌ای‌تر طراحی کنید، به زمان بیشتری نیاز خواهید داشت.
  • میزان تلاش و تعهد شما: هر چه بیشتر تلاش کنید و زمان بیشتری برای یادگیری صرف کنید، سریع‌تر می‌توانید طراحی سایت را یاد بگیرید.

به طور کلی، می‌توان گفت که یادگیری اصول اولیه طراحی سایت در حدود 3 تا 6 ماه زمان می‌برد. اما برای اینکه بتوانید به طور حرفه‌ای طراحی سایت انجام دهید، به 1 تا 3 سال زمان نیاز خواهید داشت.

پیش نیاز قبل از شروع طراحی سایت

قبل از شروع ساخت یک سایت شما به یک هاست نیاز دارید.


هاست و یا همان میزبان شبکه، فضایی است که داده ها و کد های شما روی آن قرار می‌گیرند →


هاست فضای ذخیره اطلاعات برای یک سایت است؛ درست مانند یک هارد در کامپیوتر. دو نوع هاست بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند: لوکال هاست و هاست آنلاین. لوکال هاست یا هاست محلی به این معنی است که شما از فضای روی کامپیوتر خود استفاده می‌کنید. این هاست اکثرا در مرحله طراحی و توسعه وب استفاده می‌شود و پس از اتمام کار، وب‌سایت روی هاست آنلاین بارگذاری می‌شود.

هاست آنلاین نیز یک کامپیوتر است؛ با این تفاوت که این کامپیوتر همیشه روشن است و فضای ذخیره آن به کاربران فروخته می‌شود. این هاست ها را معمولا یک شرکت هاستینگ می‌فروشند که می‌توانید تهیه کنید. در صورت استفاده از هاست آنلاین نیاز به یک دامنه نیز دارید. دامنه آدرس و ماهیت سایت شما را برای کاربران و موتور های جستجو مشخص می‌کند.

با این آدرس دقیقا مثل آدرس یه مکان در دنیای واقعی، کاربران به سایت شما هدایت می‌شوند. برای ثبت دامنه نیز می‌توانید از شرکت های مربوطه اقدام نمایید.

بعد از خرید هاست از شرکت معتبر مربوطه، دسترسی هاست برای شما ایجاد می‌شود و می‌توانید با اطلاعاتی که از شرکت هاستینگ خود دریافت کره اید، وارد هاست خود شوید و فایل های خود را برای ساخت سایت آپلود کنید.

روش های یادگیری طراحی سایت رایگان

عمدتا دو روش برای طراحی سایت استفاده میشود: طراحی سایت با کدنویسی و طراحی سایت بدون کد نویسی. 

هر یک از این روش های نسبت به دیگری دارای مزایا و معایبی است که با توجه به خواسته خود باید انتخاب کنید. به عنوان مثالی یکی از مهم ترین تفاوت های طراحی سایت با کد نویسی و بدون کد نویسی در سرعت طراحی آن می‌باشد که در سایت وردپرسی خیلی سریع تر و ساده تر است. 

آموزش رایگان طراحی سایت با برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت رایگان با برنامه نویسی

برای اینکه بتوانید یک سایت را با کدنویسی بسازید، نیاز به آشنا شدن با زبان های برنامه نویسی دارید. در این محتوا سعی می‌کنیم مسیر تبدیل شدن به یک برنامه نویس سایت را به شما بگوییم

بهترین راه برای یادگیری طراحی سایت با برنامه نویسی، تمرین کردن و تکرار در کد نویسی است. سعی کنید در ابتدا وب سایت‌های ساده‌ای را در حالت استاتیک با HTML و CSS طراحی کنید و با ابزارها و تکنیک‌های مختلف طراحی وب آشنا شوید.

می‌توانید از وب سایت‌های CodePen یا JSFiddle برای تمرین کدنویسی و مشاهده نتایج آن به صورت زنده استفاده کنید.

در ادامه مراحل ساخت سایت را قدم به قدم توضیح می‌دهیم:

قدم اول: یادگیری HTML و CSS

قدم اول برای تبدیل شدن به یک طراح وب، یادگیری HTML و CSS است. HTML و CSS پایه های هر وبسایتی را تشکیل می‌دهند و مرورگر به کمک آن ها می‌تواند نوشته ها، تصاویر و هم محتوای دیگری را به خوبی متوجه شود و به کاربر نمایش دهد. اسکلت بندی ظاهر هر وب‌سایتی با HTML و CSS صورت می‌گیرد. 


HTML یک زبان نشانه گذاری است که برای طراحی و ایجاد صفحات وب سایت استفاده می‌شود →


اهمیت زبان HTML برای طراحان وب سایت بسیار بالاست. CSS یک زبان برنامه‌نویسی است که برای توصیف ظاهری صفحات وب استفاده می‌شود. با استفاده از CSS، می‌توانید به المان‌های HTML مانند عنوان‌ها، پاراگراف‌ها، لینک‌ها، تصاویر و فرم‌ها، سبک‌های مختلفی مانند رنگ، فونت، اندازه و چیدمان اعمال کنید.

قدم دوم: تسلط پیدا کردن بر زبان جاوا اسکریپت

در قدم بعدی باید تسلط لازم روی جاوا اسکریپت را پیدا کنید. با جاوا اسکریپت شما می‌توانید ظاهر سایت را طراحی کنید و بهبود بخشید. البته ظاهرهای گرافیکی فوق العاده نیازمند تسلط کامل بر جاوا اسکریپت و کتابخانه های آن مثل JQuery، Ajax، React native و… می‌باشد.

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر متن است که هم در سمت کاربر یا کلاینت و هم در سمت سرور استفاده می شود و به شما امکان می دهد ویژگی های پیچیده ای را در صفحات وب پیاده سازی کنید. یادگیری جاوا اسکریپت پیچیدگی خاصی ندارد. همه چیز در این زبان سریع، بهینه و عالی است و هر شخصی می تواند به راحتی آن را یاد بگیرد.

قدم سوم: آموزش ساخت سایت با PHP

بعد از جاوا اسکریپت نوبت به یادگیری یک زبان بک اند می‌رسد. پرکاربردترین زبان برنامه نویسی در وب، PHP است. با توابع بسیار روتین و روان، کلاس بندی های مناسب و استفاده فوق العاده از مفاهیم شیء گرایی، PHP یکی از راحت ترین و قانونمندترین زبان های وب برای یادگیری است. با این وجود پایتون هم یک زبان برنامه نویسی وب محبوب است ولی انتخاب بین پایتون و PHP به عهده خود شماست.

بسیاری از سیستم های مدیریت محتوای محبوب مانند وردپرس، جوملا و… روی بستر PHP توسعه داده شده اند. علاوه بر آن زبان PHP فریم ورک های محبوب مانند Laravel ،Symfony و… نیز دارد. استفاده از سیستم های مدیریت محتوا یک راه بسیار مناسب برای طراحی سایت است.

قدم چهارم: یادگیری طراحی قالب وردپرس و پلاگین نویسی

طراحی قالب وردپرس فرآیندی خلاقانه و فنی است که به شما امکان می‌دهد ظاهر و عملکرد وب سایت وردپرسی خود را به طور کامل سفارشی کنید. برای طراحی سایت های قدرتمند و اختصاصی، شما نیاز به دانش طراحی قالب دارید. قالب آماده رایگان و حتی پولی توانایی برآورده کردن نیازهای منحصر بفرد شما و مشتریان شما را ندارد. به همین دلیل یادگیری طراحی قالب وردپرس و پلاگین نویسی یک مهارت مهم و ضروری در طراحی سایت به شمار می‌رود. 

برای طراحی قالب وردپرس، باید به دو بخش توجه کنید:

بخش ظاهری:

  • HTML: برای ساختار کلی قالب
  • CSS: برای طراحی و استایل قالب
  • JavaScript: برای افزودن تعاملات و پویایی به قالب

بخش فنی:

  • PHP: برای ساختار و عملکرد قالب
  • توابع وردپرس: برای استفاده از امکانات و ابزارهای وردپرس

چه زمانی طراحی سایت با کدنویسی بهتر است؟

1. نیازهای منحصر به فرد

اگر الزامات خاص و منحصر به فردی دارید که سایت سازها یا قالب های آماده نمی توانند آنها را برآورده کنند، باید کدنویسی کنید.

2. سفارشی سازی کامل

اگر نیاز به کنترل کامل بر طراحی، عملکرد و ویژگی های وب سایت بدون محدودیت دارید، وب سایت های کدنویسی شده بهترین گزینه هستند.

3. مقیاس پذیری

زمانی که ترافیک سایت رو به افزایش است یا رشد محتوای قابل توجهی را پیش بینی می کنید، به یک معماری مقیاس پذیر با برنامه نویسی نیاز دارید که برای رسیدگی به تقاضاهای روزافزون طراحی شده باشد.

4. نیازهای یکپارچه‌سازی

وب‌سایت های کدنویسی شده، زمانی که به ادغام‌های پیچیده با سایر نرم‌افزارها، پایگاه‌های داده یا APIهایی نیاز دارید که به کار توسعه سفارشی نیاز دارند، بهترین گزینه هستند.

5 سایت آموزش رایگان طراحی سایت با برنامه نویسی

W3schools

W3Schools یک وب سایت آموزشی رایگان برای یادگیری آنلاین کدنویسی است. W3Schools در ابتدا در سال 1998 منتشر شد، نام خود را از World Wide Web گرفت، اما به کنسرسیوم W3 وابسته نیست. این وبسایت دوره هایی را ارائه می دهد که بسیاری از جنبه های توسعه وب را پوشش می دهد. W3Schools همچنین قالب های رایگان HTML را منتشر می کند. این سایت یکی از بزرگترین پلتفرم های دنیا برای یادگیری طراحی و توسعه وب بصورت رایگان است و تعداد زیادی آموزش رایگان در مخزن خود دارد.

Freecode camp

freeCodeCamp یک سازمان آموزشی رایگان است که متشکل از یک پلتفرم وب یادگیری تعاملی، یک انجمن آنلاین، اتاق های گفتگو، نشریات آنلاین و سازمان های محلی است که قصد دارند توسعه نرم افزار یادگیری را برای همه در دسترس قرار دهند. آموزش های سایت فری کد کمپ شامل وبلاگ ها، آموزش های عملی، فیلم ها و دوره های آموزشی می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، تمام منابع آنها رایگان است.

آموزشگاه دارکوب

آموزشگاه دارکوب مطالب آموزشی را با توجه به اولویت محتوایی و آموزشی برای شما مرتب کرده است تا به راحتی و به صورت قدم به قدم، مسیر یادگیری را دنبال کنید و با پیشروی منظم در مسیر، به تسلط بر مهارت‌ های مورد نیاز برای طراحی ‌سایت دست یابید.

سریع آسان

وبسایت سریع آسان سال هاست که دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره آموزشی طراحی سایت با برنامه نویسی را بصورت رایگان به هم وطنان ایرانی ارائه می‌دهد. همچنین علاوه بر ویدیو دوره ها، می‌توانید جزوه های آموزشی را هم با فرمت PDF از این سایت بصورت رایگان دریافت کنید.

مکتب خونه

مکتب‌خونه بزرگ‌ترین رسانه دیجیتال آموزش مجازی در ایران است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف مکتب‌خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه‌ی فارسي‌زبانان است. در سایت مکتب خونه علاوه بر دوره آموزش طراحی سایت رایگان می‌توانید در اکثر زمینه های علمی و مهندسی دوره های آموزشی پیدا کنید.

آموزش رایگان طراحی سایت بدون برنامه نویسی

آموزش رایگان ساخت سایت بدون برنامه نویسی

قدم اول: یادگیری یک سیستم مدیریت محتوا

برای طراحی سایت رایگان شما نیاز به یادگیری یک سیستم مدیریت محتوا دارید. CMSهای مختلفی مانند وردپرس، جوملا، دروپال، و پرستاشاپ وجود دارند. هر کدام از این CMSها مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای انتخاب یک CMS مناسب، باید به نیازها و اهداف خود توجه کنید.


پرطرفدارترین سیستم مدیریت محتوا در جهان وردپرس است که به تنهایی بستر بیش از نصف وب‌سایت های موجود در جهان است →


قدم دوم: استفاده از یک صفحه ساز

بعد از آموزش وردپرس برای طراحی حرفه ای بدون کدنویسی نیاز به استفاده از یک صفحه ساز دارید. رایج ترین صفحه سازهای وردپرس المنتور و ویژوال کامپوزر هستند. با استفاده از این صفحه سازها می‌توانید المان های گرافیکی بسیار جذابی به صفحات وب‌سایت خود اضافه کنید. برای یادگیری رایگان المنتور و ویژوال کامپوزر می‌توانید از سایت های المنتور سایت و welearn استفاده کنید.

5 سایت آموزش رایگان طراحی سایت بدون برنامه نویسی

Udemy

Udemy یک شرکت فناوری آموزشی است که بستر یادگیری و آموزش آنلاین طراحی سایت بدون کدنویسی را فراهم می کند. دوره های بزرگ و فوق تخصصی Udemy رایگان نیستند ولی این سایت صدها ساعت دوره رایگان آموزش طراحی سایت بدون برنامه نویسی را در خود دارد.

Webflow University

Webflow به عنوان بهترین سایت خارجی برای طراحی ‌سایت بدون نیاز به کدنویسی شناخته می‌شود. این سایت به طور خودکار و بدون نیاز به دانش عمیق در زمینه HTML ،CSS و جاوا اسکریپت، کد مناسبی برای وب‌سایت ‌های شما ایجاد می‌کند.

آموزشگاه دارکوب

در وبسایت آموزشگاه داکوب مطالب فراوانی در مورد آموزش طراحی سایت بدون برنامه نویسی نوشته شده است. آموزشگاه دارکوب مفتخر است تا با ارائه یک مسیر درست و کامل، شما را در رسیدن به هدف خود یعنی یادگیری طراحی سایت بصورت رایگان، به شما عزیزان کمک کند. علاوه بر آن می‌توانید از مشاوره رایگان آموزشگاه دارکوب برای شرکت در دوره های آموزشی نیز استفاده کنید.

آموزشگاه آریا تهران

آموزشگاه آریا تهران با عنوان آریا کویت در سال ۱۳۸۶ شروع به کار کرد. هم اکنون این آموزشگاه علاوه بر تمام استان های ایران در سه کشور همسایه نیز شعبه دارد به آموزش مهارت های مختلف از جمله طراحی سایت می‌پردازد. شما می‌توانید از طریق سایت این آموزشگاه بصورت رایگان به یادگیری رایگان طراحی سایت با وردپرس بپردازید.

وردپرس باران

وردپرس باران در سال 1397 با هدف ایجاد یک مرجع آموزش وردپرس فارسی رایگان آغاز به کار نمود. ارائه جدیدترین آموزش ها، قالب ها و افزونه های حرفه ای و رایگان وردپرس تمرکز اصلی وردپرس باران می باشد. شما می‌توانید علاوه بر دوره های آموزشی وردپرس، دوره های مختلفی را حول وردپرس در این سایت آموزش طی کنید.

چه زمانی طراحی سایت بدون کدنویسی بهتر است؟

نیاز فوری به یک وب‌سایت

اگر به سرعت به یک وب سایت تجاری نیاز دارید، طراحی سایت بدون برنامه نویسی را یاد بگیرید. ویرایش کردن یک متن یا عکس در یک سیستم مدیریت محتوا بسیار سریعتر از برنامه نویسی است.

طراحان مبتدی

برای مبتدیان بدون مهارت های فنی، طراحی سایت بدون برنامه نویسی بهترین گزینه است؛ زیرا شما به تجربه کدنویسی نیاز ندارید.

بودجه محدود

ساخت یک وبسایت بدون برنامه نویسی مقرون به صرفه تر است؛ چه در مرحله آموزش و چه در مرحله طراحی و پیاده سازی. بنابراین، اگر بودجه کمی دارید، سیستم های مدیریت محتوا بهترین گزینه خواهند بود.

صاحبان کسب و کار کوچک

از آنجایی که برنامه نویسان وب سایت به یک حداقل تخصص فنی نیاز دارند، اگر یک کسب و کار کوچک، راه اندازی یا شرکت محلی را اداره می کنید و نمی‌توانید زمان زیادی را صرف یادگیری برنامه نویسی کنید، سایت خود را بدون کدنویسی طراحی کنید.

آموزش رایگان طراحی سایت با سایت ساز

طراحی سایت با سایت ساز ها

در صورتی که شما زمان کافی برای یادگیری طراحی سایت ندارید ولی به یک سایت برای کسب و کار خود نیاز دارید می‌توانید از سایت سازها کمک بگیرید. سایت سازها سایت هایی هستند که برای شما یک سایت رایگان متناسب با سلیقه و کسب و کار شما می‌سازند و در قبال آن هزینه ای از شما دریافت می‌کنند و یا در سود شما شریک می‌شوند.


استفاده از سایت سازها یک راه بسیار سریع و مناسب برای کسانی که است که زمان و هزینه کافی برای یادگیری طراحی سایت ندارند →


در ادامه به چند مورد از سایت سازها اشاره می‌کنیم:

پرتال (portal.ir)

پرتال، یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های سایت ساز رایگان در ایران است. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی عمیق، وب‌سایت‌ های حرفه‌ای ایجاد کنند. با استفاده از این سرویس، کاربران قادرند به راحتی دامنه ‌های ملی و بین‌المللی را بدون هیچ هزینه‌ای به سایت خود متصل کنند.

همچنین با پرتال، کاربران قادر به فروش انواع محصولات، از فیزیکی تا مجازی و حتی خدمات، در فروشگاه آنلاین خود هستند. این امکان به کاربران کمک می‌کند تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین گسترش دهند و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند.

از جمله امکانات این سایت ساز می‌توان به امکان مقایسه محصولات توسط مشتریان، اختصاص کیف پول به هر مشتری، ارسال پیامک خرید برای مشتریان، نشان دادن تعداد بازدیدکنندگان صفحات و در نظر گرفتن کد تخفیف برای مشتریان اشاره کرد.

سی فایو (see5.net)

سی فایو بر پایه وردپرس که به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین سیستم‌ های مدیریت محتوا در دنیای وب به شمار می‌رود، راه اندازی شده است. به دلیل اینکه وردپرس بهینه‌سازی موتورهای جستجو را به خوبی انجام می‌دهد و از تکنیک‌ های سئو موثری برخوردار است، سایت ‌های ساخته شده با این سیستم، اغلب از سئو بالایی برخوردارند.

این سایت‌ساز با ارائه ابزار ها، قالب‌ ها و امکانات متعدد، به کاربران امکان می‌دهد که در مدت زمان کوتاه به صورت ساده و سریع، فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای را راه‌اندازی کنند. این سایت‌ساز امکاناتی از قبیل تنوع قالب‌ها، سئوپذیری بالا، امنیت بالا، پشتیبانی و پاسخگویی مناسب، ایمیل اختصاصی، اتصال چت آنلاین و امکان اتصال به نرم‌افزار های حسابداری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سازیتو (sazito.com)

سازیتو به عنوان یکی از بهترین سایت ‌ساز های ایرانی به کاربران امکان می‌دهد که با هزینه کمی، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند. این سایت ساز با ارائه امکانات کاربردی و رابط کاربری حرفه‌ای، ویژگی‌ های زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند.

از جمله ویژگی‌های برجسته این سایت ساز می‌توان به قابلیت ‌هایی همچون تست 14 روزه رایگان، قابلیت استفاده از قالب‌های متنوع، اتصال به درگاه‌ پرداخت مستقیم و غیرمستقیم، پنل مدیریتی با امکانات متنوع، وبلاگ برای تولید محتوا، ارائه روش‌های پرداخت مختلف، بهینه‌سازی برای موتور جستجو و امکان اتصال به اینستاگرام اشاره کرد.

سایت wix.com

ویکس یکی از بهترین پلتفرم‌ های موجود برای افرادی است که تصمیم به شروع کسب‌وکار آنلاین و فروش محصولات خود را دارند. این سرویس ارائه‌دهنده‌ مجموعه‌ای کامل از قالب ‌های آماده و رایگان است که به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی و به سرعت، وب‌سایت خود را طراحی کنند.

از جمله امکانات این سایت ساز می توان به هاست ابری، بهینه‌سازی سئو، ابزارهای دسترسی داخلی و امنیت داده‌ها اشاره کرد. همچنین، ویکس به کاربران خود امکان استفاده از یک نسخه رایگان دائمی ارائه می‌دهد، اما لازم به ذکر است که در این نسخه، دسترسی به برخی از امکانات محدودتر است.

Site123

Site123 یکی از گزینه‌ های قدیمی و معتبر در دنیای ساخت وب‌سایت است. این سرویس، با ارائه امکانات متنوع و قدرتمند، فرآیند ایجاد و مدیریت فروشگاه‌ های اینترنتی را بسیار ساده و آسان کرده است. امکانات گسترده این سایت ساز، شامل سرعت بالا در بارگذاری صفحات، تقویت سئو و امکان شخصی‌سازی وب‌سایت بازاریابی می‌شود که به کاربران کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن، فروشگاه خود را مدیریت کنند و به رشد و توسعه کسب‌وکارشان بیافزایند.

سایت ساز Site123 گزینه‌ای مناسب برای کسب‌وکار های کوچکی است که به دنبال راه سریع و آسان برای ساخت وب‌سایت هستند. این سرویس دو طرح اصلی رایگان و پولی دارد. طرح رایگان، همانطور که انتظار می‌رود، با محدودیت هایی همراه است که می‌توان با پرداخت تعرفه‌ای برای سایت ساز، این محدودیت‌ ها را برطرف کرد.

سخن پایانی

منابع آموزشی رایگان یکی از بهترین مطالب موجود در اینترنت می باشد. با استفاده از دوره های آموزشی رایگان شما می توانید بدون پرداخت هیچ مبلغی خودتان را محک بزنید و ببینید آیا واقعاً به این فیلد علاقه دارید و از آن لذت می برید! شما بدون پرداخت هزینه ای متوجه خواهید شد که آیا می توانید به شرایط ایده آل در این فیلد برسید یا خیر!

دوره های آموزشی رایگان اولین قدم برای رسیدن به کار رؤیایی شما می باشد و روش خوبی برای بالا بردن یا بهبود دانش فعلی شما در زمینه ی طراحی وب می باشد. می توانید مطالعه ی چند کتاب و شرکت در چند سمینار طراحی وب را امتحان کنید و پس از کسب کمی دانش برای خودتان به طور امتحانی یک وب سایت راه اندازی کنید. حتی می توانید برای مدتی به صورت فریلنسر کار کنید.

پیدا کردن یک آموزشگاه خوب می تواند به شما در امر آموزش بسیار کمک کند. پیشنهاد ما به شما آموزشگاه دارکوب می باشد. این آموزشگاه با برگزاری دوره های حضوری و آنلاین می تواند خدمات ارزنده ای در امر آموزش مانند ارائه مدرک معتبر به داوطلبان این رشته ارائه نماید.

چطور می تونم کمک کنم؟
مشاوره آنلاین